|
کدخبر: 213319

تست درایو ایکس ۲۲ پرو توسط مشتریان در پیست آزادی

خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ که از سال ۱۳۹۵ در بازار ایران حضور دارد، همواره به عنوان یکی از پر فروش‌ترین مینی کراس اوورهای موجود در بازار شناخته شده است.

خودرو تست درایو ایکس ۲۲ پرو توسط مشتریان در پیست آزادی

خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ که از سال ۱۳۹۵ در بازار ایران حضور دارد، همواره به عنوان یکی از پر فروش‌ترین مینی کراس اوورهای موجود در بازار شناخته شده است. شرکت مدیران خودرو با عرضه ایکس ۲۲ توانست جایگاه خود را در کلاس کراس اوورهای کوچک، محکم تر کند. تولید نسل اول ایکس ۲۲ با دو نوع جعبه دنده دستی و اتوماتیک در چهار تیپ ساده، لاکچری، اسپرت و اسپرت اکسلنت، حق انتخاب مشتریان را بالاتر برد.

مدیران خودرو

اکنون در سال ۱۴۰۰ و در آستانه شش سالگی حضور ایکس ۲۲ در بازار ایران، شرکت مدیران خودرو تصمیم به عرضه نسل جدید این مینی کراس اوور با عنوان " ایکس ۲۲ پرو " گرفته است. در همین راستا به منظور ایجاد آشنایی بیشتر با محصول جدید، برنامه تست درایو ایکس ۲۲ پرو برای مشتریان برند ام وی ام ترتیب داده شد.

در این برنامه که روز پنجشنبه ششم آبان ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید، امکان تست فنی و تجربه رانندگی با نسخه جدید ایکس ۲۲ برای خریداران فراهم شد. مشتریان ام وی ام در برخورد نخست با ایکس ۲۲ پرو، استایل ظاهری جدید این خودرو را پسندیدند. چهره به روز شده ایکس ۲۲ پرو توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است و جذابیت بیشتری برای آنها دارد. همچنین آنها به ارتقای هندلینگ ایکس ۲۲ پرو در مقایسه با نسل قبل اشاره کردند. به گفته مشتریان حاضر در تست درایو، پایداری ایکس ۲۲ پرو نسبت به مدل‌های قدیمی به مراتب بهتر شده است. مشتریان پس از پیاده شدن از پشت فرمان ایکس ۲۲ پرو، شتاب گیری این خودرو را هم به دلیل برخورداری از پیشرانه توربو شارژ، بهتر از قبل توصیف کردند. به عقیده مشتریان، سرعت عمل بالای گیربکس جدید ایکس ۲۲ پرو در افزایش شتاب این خودرو موثر بوده است.

طراحی ایکس ۲۲ پرو از سبکی جدید و مطابق با استانداردهای روز، پیروی می‌کند. ایکس ۲۲ با این ظاهر مدرن، قوی تر از قبل به جنگ رقبا می‌رود. افرون بر تغییر استایل ظاهری، طراحی کابین ایکس ۲۲ پرو نیز نسبت به نسل قبل، کاملا بهبود یافته است. داشبورد جدید ایکس ۲۲ پرو ارگونومی بالاتری دارد و به یک نمایشگر بزرگتر ۹.۰ اینچی مجهز شده است. سیستم ترمز پارک برقی (EPB) و سیستم اتو هلد هم از آپشن‌های رفاهی جدید ایکس ۲۲ پرو هستند. همچنین این کراس اوور جدید به جای جعبه فرمان هیدرولیک نسل قبل، از سیستم فرمان الکتریکی بهره می‌برد.   

ناگفته نماند که ایکس ۲۲ پرو در بخش فنی هم به روز شده و از موتور و گیربکس کاملا جدیدی بهره می‌برد. پیشرانه مدرن و کم مصرف ایکس ۲۲ پرو ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برای سیستم انتقال قدرت در ایکس ۲۲ پرو از گیربکس ۹ سرعته CVT استفاده شده است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر