|
کدخبر: 210946

خبر مهم درباره قیمت لوازم خانگی ایرانی

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با پیگیری کمیسیون صنایع مجلس و اعلام سازمان حمایت از مصرف‌کننده تولیدکنندگان لوازم خانگی موظفند که قیمت‌ها را به حالت قبل بازگردانند و البته تعدادی از آنها این کار را کرده‌اند.

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی،در با اشاره به افزایش قیمت لوازم خانگی به دنبال ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای گفت: با پیگیری‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس و اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان بنا شد تا قیمت لوازم خانگی به حالت قبل بازگردد.

وی افزود: تاکنون تعدادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت‌ها را به حالت قبل بازگردانده‌اند و مابقی نیز باید این بازگشت قیمت‌ها به حالت قبل را اجرایی کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: دلیلی ندارد که تولیدکنندگان لوازم خانگی ما بخواهند قیمت‌ها را افزایش دهند این افزایش قیمت هیچ توجیهی ندارد.

جدی خاطرنشان کرد: با ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی فرصت خوبی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی در داخل فراهم شد تا بتوانند از نظر کمی و کیفی تولیدات خود را ارتقا دهند و آنها نیز باید قدر این فرصت را بدانند.

وی افزود: اگر تولیدکنندگان لوازم خانگی کیفیت کالاهایشان را افزایش دهند و بتوانند با حداقل قیمت کالاهایشان را عرضه کنند، فرصتی برای خود آنهاست؛ چراکه زمینه برای محصولاتشان به کشورهای خارجی فراهم می‌شود و اگر از این فرصت استفاده نکنند و بخواهند کالاهای بی کیفیت و با قیمت بالا به مردم عرضه کنند بعد که فضا باز شد هیچ کس دیگر رغبتی به خرید محصول شرکت ایرانی نخواهد داشت.

منبع: فارس

ارسال نظر