|
کدخبر: 208533

آخرین قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا امروز ۲۱مهر

خودروهای پرتیراژ سایپا امروز ۲۱مهر ۱۴۰۰ با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای سایپا امروز دو خودرو «شاهین» و «تیبا2» معمولی با افت دو میلیون تومانی قیمت در بازار عرضه شدند و «کوییک معمولی» هم افتی یک میلیونی در بازار داشت.

افت قیمت در بازار خودرو از ابتدای هفته جاری رقم خودرو و با نزدیک شدن به آخرین روز هفته شاهد تداوم این افت قیمت در بازار هستیم.

نوسان رو به پایین نرخ دلار که از اواخر هفته گذشته در بازار شکل گرفت عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو شکل نزولی به خود گیرد، در کنار این عامل پالس مثبت به از سرگیری مذاکرات وین از یک سو و بهبود روند روابط ایران و عربستان نیز بر آرامش در بازار خودرو تاثیر داشته،  بطوریکه این روند موجب شد تا امروز بازارخودرو روندی آرام را در پیش بگیرد.  

به گفته فعالان عوامل مذکور موجب شده تا بازار خودرو شکل انتظاری به خود گیرد و وارد خرید و فروشی در بازار صورت نگیرد.   

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته «شاهین» امروز در بازار افتی دو میلیونی را تجربه کرد، این خودرو طی روزهای گذشته با ریزش شدید قیمت روبرو بود و قیمت آن امروز با افت دومیلیون تومانی در بازار به ۳۲۸ میلیون تومان رسید.

اما در میان محصولات سایپا امروز «تیبا ۲» معمولی نیز افتی ۲ میلیونی را تجربه کرد و با این شرایط قیمت «تیبا ۲» معمولی به ۱۵۸ میلیون تومان رسید. در میان محصولات سایپا «کوییک معمولی» نیز با افت یک میلیونی قیمت امروز در بازار به ۱۷۰ میلیون تومان رسید.

اما با توجه به ارزیابی صورت گرفته سایر محصولات سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. براین اساس «کوییکR» امروز در بازار با قیمت ۱۷۲  میلیون تومان قیمت گذاری شد.    

اما در میان محصولات سایپا امروز قیمت «تیبا صندوقدار»  امروز بدون تغییر قیمت در بازار به ۱۴۶میلیون تومان در بازار عرضه شد و «ساینا» نیز بدون تغییر در بازار ۱۵۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت-سایپا

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر