|
کدخبر: 193522

متقاضیان خرید رانا پلاس عجله کنند!

در طرح پیش‌فروش یک ساله ایران خودرو، قرار است پنج خودروی پژو ۲۰۷، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس دستی و اتوماتیک عرضه شود. مهلت ثبت‌نام در پیش‌فروش ایران خودرو شنبه ۳۰ مرداد ماه است.

خودرو متقاضیان خرید رانا پلاس عجله کنند!

حتی زیان‌دهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی خودروسازان هم نتوانسته مانع از اجرای طرح‌های پیش‌فروش آنها شود و آنها همچنان اصرار دارند طرح‌های با تحویل یک ساله برای مشتریان اجرا کنند.

در طرح جدید پیش‌فروش یک ساله ایران خودرو، قرار است پنج خودروی پژو ۲۰۷، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس دستی و اتوماتیک عرضه شود. مهلت ثبت‌نام در پیش‌فروش ایران خودرو شنبه ۳۰ مرداد ماه است.

ایران+خودرو

طبق آخرین خبر، گروه صنعتی ایران خودرو مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش یک ساله پنج محصول را تا شنبه ۳۰ مرداد تمدید کرد و از برگزاری قرعه کشی در روز ۳۱ مردادماه خبر داد. مراسم قرعه کشی از طریق صفحه ایران خودرو در آپارات و همچنین سایت اینترنتی این شرکت به نشانی ikco.ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند تا شنبه هفته آینده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در این طرح کمترین مبلغ مورد نیاز برای مشارکت ۹۰ میلیون تومان است که متقاضیان می‌توانند برای خرید رانا پلاس اقدام کنند و پس از این پرداخت، بقیه مبلغ را تا زمان تحویل خودرو مهلت دارند که بپردازند.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    مرد حسابی ای که تیتر کردی عجله کنید مگه ما یابوهستیم پولمونوبدیم یکسال بدون سود و بدون اینکه بدونیم قیمت چنده یکسال بعد تحویل بگیریم این داستانها برای دوره روحا نی بود نه رییسی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها