|
کدخبر: 191204

فوری/خبر مهم مدیر ایران خودرو برای مشتریان تارا

مقیمی از تحویل تارا به مشتریان خبر داد.

خودرو فوری/خبر مهم مدیر ایران خودرو برای مشتریان تارا

مقیمی در حاشیه بازدید امروز و مقارن با روز خبرنگار از مرکز تزریق واکسیناسیون در ایران خودرو، از تحویل تارا به مشتریان خبر داد و گفت: تارا با گیربکس دستی به زودی تحویل مالکان می شود و تارا با گیربکس اتوماتیک نیز در دو ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد؛ این محصول با ایمنی بالا و چهار ستاره کیفیت به بازار عرضه خواهد شد، استاندارد تصادف عابر پیاده از جمله وجوه تمایز این خودرو نسبت به سایر محصولات موجود در بازار است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از توسعه محصولات دیگر از جمله وانت آریسان خبر داد و گفت: با تولید این خودرو کار در سایت ایران خودرو خراسان، بخشی از نیاز و مشکلات بازار رفع خواهد شد.

وی افزود: ‌رانا با گیربکس نیمه اتوماتیک را نیز امسال عرضه خواهیم کرد، با توجه به استقبال و نیاز بازار، گیربکس نیمه اتوماتیک بر روی سایر محصولات از جمله سمند نیز به کار خواهد رفت؛ سمند با گیربکس نیمه اتوماتیک شش سرعته از دیگر محصولاتی است که در آینده نزدیک به تولید خواهد رسید، تولید دنا با گیربکس شش سرعته دستی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

مقیمی از رونمایی کراس اوور جدید مدرن ایران خودرو در پایان شهریورماه خبر داد و گفت: تولید این محصول نوید خوبی برای صنعت خودروسازی کشور است، محصولات جدید و توسعه یافته ایران خودرو با کیفیت و تنوع بالا و امکانات مدرن، مسیر بازارهای خارجی و صادراتی را هموار خواهند کرد.

وی در عین حال تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در شرایط سخت تحریم و کرونا دستاوردهای قابل توجهی درپی داشته است که حاصل همت و تلاش مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو،‌ تعامل مناسب با وزارت صمت و سازمان ها و نهادهای مرتبط مانند گمرک و هواپیمایی است که همواره در شرایط سخت در کنار ما بوده اند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، وضعیت تحویل خودرو به مشتریان را بهتر از گذشته توصیف کرد و گفت: نه تنها کاهشی در عرضه خودرو به بازار نداشته ایم بلکه در سال جاری عرضه به بازار افزایش قابل توجهی یافته است.

منبع: ایکوپرس
  • وطن ارسالی در

    آقای مقیمی بهتر نسبت به دریافت سود بیشتر و گرانی پله ای خودرو که سود حرام را عای د صنایع خودروسازی و مسئولین حامی صنعت ان حصاری مافیای هستند که تعدادشان هم گویی ک م نیست که با فروش گران محصول ایران خودرو و گرانتر از محصولات استاندارد آلمانی و ... همچنان از ضرر و زیان صحبت می کنند .
    شرافت هم چیزی خوبی است .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها