|
کدخبر: 191082

فروش اقساطی خودرو بصورت تحویل ۱ ساعته در آرشا خودرو

همه ما انسان‌ها دوست داریم در آسایش و راحتی زندگی کنیم. از امکانات جدیدی که در دنیای علم و فناوری و صنعت به وجود آمده است نهایت استفاده را داشته باشیم.

همه ما دوست داریم تا با داشتن وسیله‌ی نقلیه ایمن و راحتی بتوانیم علاوه بر انجام امور جاری زندگی، مسافرت و سفرهای لذت‌بخشی همراه خانواده و دوستان داشته باشیم تا بخشی از شیرینی زندگی را تجربه کنیم. متأسفانه در سال‌های اخیر با وضعیت اقتصادی حاکم شده بر جامعه امکان تهیه و خرید وسیله نقلیه و خودرو از خیلی از افراد گرفته شده است. اما با وجود مراکز فروش اقساطی خودرو، این مشکل تا حدود زیادی قابل رفع شدن شده است. در صورت عدم داشتن وجه کامل ماشین، می‌توان از امتیازات خرید از طریق فروش اقساطی خودرو استفاده کرده و صاحب خودرو شد.

شرکت آرشا خودرو این افتخار را دارد که در زمینه کمک به هموطنان با عرضه فروش اقساطی خودرو، در صاحب ماشین شدن آنان قدمی برداشته باشد. فروش اقساطی پژو 206 در کنار انواع ماشین‌های خارجی مانند طرح فروش اقساطی هایما s7 فرصت‌های مناسبی است تا با سرمایه اندکی بتوان خودروی مناسبی خریداری کرد. زیبایی برخی خودروهای ایرانی و تمایل مردم کشورمان به خرید خودروی ملی با ارائه طرح فروش اقساطی دنا پلاس فراهم آمده است تا نیاز خودوریی مردم برطرف شود. هدف از این نوشتار معرفی شرکت بزرگ و رسمی نمایندگی فروش اقساطی خودرو آرشام و ارائه توضیحات شرایط بهره‌مندی از مزیت‌های فروش خودرو این شرکت می‌باشد. در ادامه شرایط و ضوابط فروش تشریح خواهد شد.

دلایل فروش اقساطی خودرو

بسیار اتفاق افتاده و دیده شده است که برخی از افراد درآمد خود را پس‌انداز می‌کنند تا پس از مدتی بتوانند خودروی مورد علاقه خود را خریداری نمایند. اما همان طوری‌ که عنوان شد وضعیت اقتصادی به وجود آمده سال‌های اخیر این اجازه را به ایشان نداده است. زیرا افزایش ناگهانی قیمت خودرو از مقدار سرمایه پس‌انداز شده بسیار فراتر رفته است. بر همین اساس شرکت آرشاخودرو در راستای کمک به هموطنان طرح‌های فروش اقساطی خودرو را راه‌اندازی نموده تا بسیار از علاقمندان به وسیله نقلیه توانایی صاحب خودرو شدن را داشته باشند.

با توجه به استقبال زیاد مردم از خرید خودرو به صورت اقساطی، شرکت‌های زیادی با شرایط فروش متنوع در این زمینه و به عناوین و اهداف مختلف شروع به فعالیت نموده‌اند. اما شرکت آرشا خودرو که سابقه چندین ساله نمایندگی فروش انواع مدل‌های خودروهای داخلی و خارجی را دارد، به‌ عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش اقساطی خودرو محسوب می‌شود. در ادامه شرایط و مقررات ارائه و عرضه ماشین‌های مختلف توضیح داده خواهد شد.

فروش اقساطی هایما

فروش اقساطی هایما s7 در آرشاخودرو

تنوع سلیقه‌ها و علاقه مردم در خرید و استفاده از هر وسیله‌ای متفاوت است. شاید بسیاری از افراد باشند که بر حسب علاقه تمایل داشته باشند خودروی خاصی را خریداری و استفاده نمایند. اما بعضاً عدم توانایی تأمین بودجه و پرداخت هزینه آن اجازه بهره‌مندی از آن خودرو را به ایشان نداده و چه بسا حسرت آن را همیشه همراه خود نگه خواهند داشت. اما شرایط در نظر گرفته شده در خصوص فروش اقساطی خودرو در شرکت بزرگ آرشاخودرو این امکان را فراهم آورده تا مشتریان علاوه بر خرید خودروی خارجی نظیر هایما s7، در صورت علاقه به خودروی داخلی بتوانند از ویژگی‌های فروش اقساطی خودرو دنا پلاس هم استفاده کرده و آن را خریداری نمایند. همچنین فروش اقساطی پژو 206 طرح دیگری است تا متقاضیان برابر میزان بودجه و سرمایه‌ای که دارند نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

شایان ذکر است شرایط مشروحه فوق برای تمامی مشتریان و متقاضیان یکسان بوده تا تمامی اقشار جامعه بتوانند با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو، به خودروی مورد علاقه خود برسند. برای دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر در این خصوص می‌توان به سایت آرشا خودرو مراجعه و از مشاوره کارشناسان باتجربه این شرکت بهره‌مند شد.

شرایط فروش اقساطی خودرو در آرشاخودرو

هدف این شرکت صاحب خودرو کردن بسیاری از افرادی است که توانایی پرداخت یکجای قیمت ماشین مورد علاقه خود را ندارند. لذا با در نظر گرفتن شرایط ویژه‌ فروش اقساطی خودرو، این زمینه را فراهم نموده است تا متقاضیان برابر سرمایه‌ای که دارند بتوانند صاحب خودرو شوند. این شرایط شامل موارد زیر است:

پرداخت هزینه و وجه بعد از تحویل خودرو: این شرایط به خریدار کمک می‌نماید تا در زمان خواسته خود صاحب وسیله نقلیه شده و پرداخت هزینه آن را به بعد موکول نماید. لذا دیگر لازم نیست که ابتدا به صورت اقساطی، هزینه خودرو را پرداخت نموده و در آینده خودروی مورد نظر را تحویل بگیرد.

صدور سند بنام خریدار: از دغدغه و نگرانی‌های بسیاری از افراد این است که در صورت خرید از طرح‌های فروش اقساطی خودرو، برای به نام زدن سند وسیله خریداری شده باید سال‌ها انتظار بکشند. اما در آرشا خودرو پس از خرید خودرو سند آن در قالب اجاره به شرط تملیک در رهن شرکت و به نام خریدار صادر شده و خاطر خریدار را بابت به نام شدن سند آسوده می‌نماید.

صاحب خودرو شدن با حداقل پیش‌پرداخت: شاید این تصور پیش بیاید که برای بهره‌مندی از شرایط فروش اقساطی خودرو حتماً بایستی پیش‌ پرداخت سنگینی در نظر گرفته شود. اما شرکت آرشا خودرو در راستای در نظر گرفتن شرایط اقصادی مردم، انواع خودروهای داخلی و خارجی را با کمترین مقدار پیش‌ پرداخت در اختیار متقاضی و مشتری قرار می‌دهد. با این شرایط مشتری جهت خرید خودروی مورد علاقه خود نیاز به سرمایه اولیه زیادی نخواهد داشت.

عدم نیاز به ضامن: از بزرگ‌ترین مشکلات تعداد زیادی از مردم جهت استفاده از شرایط خریدهای اقساطی، داشتن ضامن معتبر می‌باشد. چه بسا همین عامل عدم پیدا کردن ضامن ممکن است آنان را از خرید منصرف نماید. لذا با شرایط و تهمیدات اندیشیده شده توسط کارشناسان آرشا خودرو، تحویل اقساطی خودرو به متقاضیان بدون ضامن بوده و نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت تا مشتری بتواند صاحب خودروی مورد دلخواه خود شود.

اقساط کوتاه مدت 4 ماهه تا بلند مدت 36 ماهه: از شرایط ویژه شرکت‌ها برای فروش اقساطی خودرو تقسیم‌بندی اقساط و در نظر گرفتن مدت زمان بازپرداخت مابقی هزینه ماشین می‌باشد. مسلماً هر چقدر شرایط در نظر گرفته شده برای مشتری آسان‌تر باشد، میل و رغبت خرید از آن نمایندگی بیشتر خواهد شد. در این راستا شرکت بزرگ آرشا خودرو با در نظر گرفتن وضعیت درآمد و بودجه خریدار و مشتری نسبت به تقسیط بدهی و پرداخت مابقی هزینه ماشین خریداری شده اقدام می‌نماید. این اقدام کمک می‌کند تا فشار زیادی بر خریدار در خصوص پرداخت اقساط وارد نشده و از خرید وسیله نقلیه لذت کافی را ببرد.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • حمید حسینمردی ارسالی در

    با سلام چنانچه جدولی به جهت نوع خودرو و پیش پرداخت و اقساط آنرا تنظیم بفرمایید ب رای خریدار در تصمیم گیری نقش مهمی دارد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها