|
کدخبر: 189202

این وانت غول مرحله آخر است!

فورد F-۱۵۰ رپتور در آمریکا و رنجر رپتور در اروپا محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند چراکه به عنوان پیکاپ های جادار و توانا در خارج از جاده به عنوان یک معیار به حساب می‌آیند؛ اما اگر از نظر برخی افراد این دو پیکاپ کوچک باشند چه‌کار باید کرد؟ اینجاست که کمپانی مگا رکس از کارولینای شمالی وارد میدان شده و با مگا رپتور خود توجهات را جلب می‌کند.

خودرو این وانت غول مرحله آخر است!

غولی که مشاهده می‌کنید مگا رپتور نام داشته و بر اساس فورد F-۲۵۰ سوپر دیوتی پلاتینیم شکل گرفته است. البته کمپانی سازنده می‌گوید سایر نسخه‌های سری F شامل F-۳۵۰ یا حتی F-۴۵۰ را نیز می‌تواند ارتقا دهد. اکثر پانل‌های بدنه جای خود را به نمونه‌های فایبرگلاس سفارشی داده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به گلگیرهای جلو و عقب بسیار پهن اشاره کرد. چراغ‌های جلوی آنزو نیز باعث شده‌اند این هیولا جذاب‌تر از هر زمان دیگری باشد. مگا رپتور همچنین به سپرهای جلو و عقب آفرود و نوارهای نورانی LED مجهز شده است.

مگارپتور۱

خود فورد سوپر دیوتی محصولی بزرگ و توانا بوده اما مگا رپتور به لطف سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر و چرخ های بزرگ یک پله بالاتر رفته است.

از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به فنرهای ۴.۵ اینچی در جلو و ۵ اینچی در عقب، شوک‌های بیلشتین و کمپرسور هوای جدید اشاره کرد. به منظور ورود و خروج سرنشینان به کابین نیز پله‌های برقی تعبیه شده‌اند.

زیر کاپوت این غول دوست‌داشتنی پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۷ لیتری توربودیزل با قدرت استاندارد ۴۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲۳ نیوتون متر قرار گرفته است. نیروی تولیدی به هر چهار گوشه خودرو فرستاده می‌شود.

مگارپتور۲

تولید هر دستگاه مگا رپتور ۲ تا ۳ ماه زمان نیاز می‌برد. اگرچه ما قیمت این هیولا را نمی‌دانیم اما قطعاً با محصول ارزان‌قیمتی طرف نخواهیم شد. به لطف وجود لیست آپشن های زیاد و متریال و رنگ‌های گوناگون هر مدل تولیدی ویژگی‌های خاص خودش را خواهد داشت.

موضوع جالب اینکه نام مگا رپتور قبلاً نیز بکار برده شده است. یک کمپانی دیگر در سال ۲۰۱۷ خودرویی با همین نام را بر اساس پیکاپ های سوپر دیوتی فورد توسعه داده بود.

 

منبع: پدال

ارسال نظر