|
کدخبر: 187241

رشد ۶درصدی تولید پارس خودرو علی رغم تحریم و کرونا

شرکت پارس خودرو در سال مالی۹۹ ۴۲هزارو ۴۸۹میلیارد ریال فروش داشته که نشان از رشد ۲۸۷درصدی درآمد این شرکت نسبت به سال ۹۸ است.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو با حضور۷۶/۷۸درصد از سهامداران به علت شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو به ریاست علیرضا مصدقی نماینده شرکت سایپا به عنوان رئیس مجمع فریدون امجدیان نماینده شرکت نیوان ابتکار به عنوان ناظر اول،داود عبدالهی نماینده شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا به عنوان ناظر دوم وعلیرضا بیاتی نماینده شرکت رنا و سازه گستر به عنوان دبیر مجمع برگزار شد.

در این مراسم مصطفی مدبر مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره، علیرضا مصدقی رئیس و عضو موظف هیئت مدیره فرزاد غزایی و امید تشت زر به عنوان اعضای موظف هیئت مدیره حسن احدزاده عضو غیر موظف هیئت مدیره و مهدی محمدزاده معاون مالی پارس خودرو حضور داشتند.

بنابراین گزارش شرکت پارس خودرو در سال مالی ۹۹ ۴۲هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال فروش داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ رشد۲۸۷ درصدی را داشته است.

همچنین این شرکت در سال مالی مذکور ۱۰۶هزاردستگاه خودرو تولید داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶درصد افزایش داشته است.

در این مجمع برنامه های هیئت مدیره برای افزایش تولید و تعمیق داخلی سازی قطعات برای تولید محصولات جدید به سهامداران شرح داده شد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو، گزارش سال مالی منتهی به ٢٩ اسفند ماه سال ۹۹ در حوزه های صورت دارایی و دیون شرکت، ترازنامه، سود و زیان، جریان وجوه نقد شرکت، گزارش حسابرس و بازرس شرکت قرائت شد و روزنامه اطلاعات به عنوان رزونامه رسمی این شرکت و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی ۱۴۰۰ انتخاب و معرفی شدند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها