|
کدخبر: 186996

قیمت خودروهای پرطرفدار داخلی در بازار + جدول

خودروهای پرطرفدار در بازار امروز ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ شکل صعودی به خود گرفتند و چهار خودرو رشد ۵۰۰ هزار تا یک میلیونی را تجربه کردند.

خودرو قیمت خودروهای پرطرفدار داخلی در بازار + جدول

 رشد قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که زمزمه های تعطیلی سراسری تهران در هفته آینده به گوش می رسد و این امر موجب شده تا بازار خودرو دچار سردرگمی شود.

به گفته فعالان بازار خودرو در صورت اعلام رسمی تعطیلی تهران شاهد قفل شدن کامل در بازار خودرو نیز خواهیم بود که این امر می تواند در روزهای آینده بازار را دستخوش تحول کند.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز و همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار چهار خودرو «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار» ، «سمند lx با موتور EF۷» و «۲۰۶ تیپ ۲» امروز در بازار رشد قیمت داشته اند.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز قیمت «کوییک معمولی» با افزایش یک میلیون تومانی در بازار به ۱۵۷ میلیون رسید و «تیبا صندوقدار» نیز رشد ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. از سوی دیگر «سمند lx با موتور EF۷» نیز در بازار شد یک میلیون تومانی داشت و ۲۴۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و قیمت «۲۰۶ تیپ ۲» نیز با رشد یک میلیونی به ۲۲۰ میلیون تومان رسید.

 

بازار

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها