|
کدخبر: 184549

قیمت جدید محصولات ایران خودرو در بازار (۱۴۰۰/۰۴/۱۶)

امروز ۱۶ تیر ۱۴۰۰ خانواده سمند در بازار شکل صعودی به خود گرفتند.

امروز وارد پنجمین روز از تعطیلات پیک پنجم کرونا شده‌ایم. تعطیلات اجباری که پایین کشیده شدن کرکره نمایشگاه های خودرو دراین مدت شده است، فعالان بازار خودرو پیش بینی می‌کنند که بازار خودرو در این روند آرام آرام به سمت نزولی شدن گام برخواهد داشت. این روند از روز گذشته در سایپا آغاز شد، اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو شاهد نوعی مقاومت هستیم، بطوریکه در کنار ثبات قیمت غالب محصولات این شرکت خانواده سمند رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کردند. رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاهها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله ای در بازار صورت نمی گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می برد.

به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو همزمان با افت نرخ دلار بوده که با این شرایط می توان گفت ایران خودرویی ها تاثیری از تغییر قیمت دلار نگرفته اند و فعلا به روند خود ادامه می دهند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX» ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF۷» امروز با افزایش قیمت یک میلیونی در بازار ۲۳۷ میلیون تومان رسید. «سمندLX » نیز در بازار رشدی یک میلیونی داشت و با قیمت ۲۰۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن» نیز بدون تغییر با قیمت روز گذشته ۲۴۵ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار خودرو می‌توان گفت در میان خانواده محصولات پژو ۲۰۶ نیز امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز در بازار ۲۱۶ میلیون تومان ارزش گذاری شد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «۲۰۶ صندوقدار» نیز امروز بدون تغییر به ترتیب با قیمت ۲۶۳ و ۲۴۸ میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

 

ایکو-جدید

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها