|
کدخبر: 169735

قیمت روز محصولات ایران خودرو + جدول

محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت ماه با افت قیمت در بازار عرضه شدند.

خودرو قیمت روز محصولات ایران خودرو + جدول

ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرطرفدار این شرکت با افت ۳ تا ۵ میلیون تومانی قیمت در بازار خرید و فروش شوند.

 در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

به گفته فعالان بازار خودرو رصد خودروهای پرطرفدار این دو شرکت نشان دهنده آن است، (تداوم تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو)، (افت قیمت دلار) و (انتظارات مثبت از مذاکرات وین) سه عامل اصلی است که موجب شده تا طی روزهای اخیر قیمت خودرو در بازار نزولی شود. عواملی که فعالان بازار خودرو معتقدند که در صورت تدوام آنها شاهد افت بیشتر قیمت در بازار خواهیم بود.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز بیشترین افت قیمت به «سمند سورن» رسیده و این خودرو با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان در بازار معامله شده است.

به گفته فعالان بازار خودرو «سمندLX» با قیمت ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد. «سمند LX با موتورEF۷» نیز امروز در بازار با قیمت ۲۰۲ میلیون تومان و «سورن» نیز با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

در میان خانواده ۲۰۶ نیز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز امروز ۳ میلیون تومان ارزان تر شد و با قیمت ۱۹۹ میلیون تومان در بازار عرضه شد و مدل صندوقدار این خودرو نیز با افت ۳ میلیونی قیمت در بازار با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان در بازار معامله شد.

«پژو ۲۰۶ تیپ دو» امروز بدون تغییر و با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد، این خودرو در بازار ۲۵۸ میلیون تومان فروخته شد.

در میان محصولات این گروه «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز افت سه میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد امروز و با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها