|
کدخبر: 165678

همه چیز درباره شاهین G؛ از قیمت تا رنگ

خودرو شاهین با دو تیپ اس و جی به بازار عرضه می‌شود،‌ اما نسخه جی به عنوان نسخه آپشنال شناخته می‌شود و امکانات بیشتری نسبت به نسخه اس دارد.

خودرو همه چیز درباره شاهین G؛ از قیمت تا رنگ

طبق اعلام شرکت خودروسازی سایپا شاهین جی با ویژگی‌های فنی جدید و آپدیت نرم‌افزاری و البته با تغییراتی در وزن خودرو نسبت به نسخه اس و اولیه شاهین وارد بازار می شود.

در شاهین اس حداکثر گشتاور خودرو حدود ۱۶۵ نیوتن متر است اما در نسخه G این گشتاور به حدود ۱۷۸ نیوتن متر می رسد. همچنین وزن خالص این خودرو در نسخه اس حدود ۱۲۶۰ کیلوگرم اعلام شده، اما شاهین جی حدود ۱۲۷۸ کیلو گرم وزن دارد.

تفاوت ظاهری شاهین جی با شاهین اس

-شاهین G با تریم داخلی مشکی بدست مشتریان می‌رسد. مجموعه زیر داشبورد و رودری‌ها هم مشکی شده است درحالیکه این قسمت‌ها در نسخه‌های آزمایشی شاهین، رنگ طوسی داشتند.

-تفاوت دیگر اضافه شدن زیرآرنجی در میان صندلی‌های جلوست. درحالیکه نسخه‌های شاهین، اس چنین چیزی را نداشتند.

-تغییر دیگری که در شاهین G اتفاق افتاده، روکش چرم فرمان است. نسخه‌های آزمایشی شاهین، فاقد روکش بودند. سایپا اعلام کرده از اول هم قرار بود شاهین G با روکش چرم فرمان، تولید شود و نسخه‌های آزمایشی، فقط برای تست‌های فنی بوده‌اند و لزومی به داشتن روکش، نداشته‌اند.

– روکش صندلی‌ها در شاهین جی فرق کرده است. درحالیکه سایپا قرار بود شاهین G را با روکش پارچه‌ای به بازار بیاورد، گویا تسلیم انتقادهای رسانه‌ها شده و روکش چرمی را روی صندلی‌های شاهین G کشانده است.

سایپا شاهین چه رنگ‌هایی دارد؟

براساس دعوتنامه‌های صادر شده سایپا برای شاهین G یا همان شاهین فول، این خودرو فقط در ۴ رنگ سفید، مشکی، نقره‌ای متالیک و نوک مدادی متالیک وارد بازار می شود. لازم به ذکر است هیچ اختلاف قیمتی در آنها نیست و هر چهار رنگ خودرو شاهین، قیمت یکسانی دارند.

قیمت شاهین جی چقدر است؟

در حال حاضر قیمت کارخانه ای خودرو شاهین حدود ۲۶۸ میلیون تومان است، اما هنوز مشخص نیست بعد از اعمال افزایش قیمت خودرو، قیمت این خودرو چقدر افزایش پیدا می کند.

منبع: کاماپرس
  • ناشناس ارسالی در

    کاش رنگهای دبگه روهم امتحان میکردن خیلی قسنگتر بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها