|
کدخبر: 163808

هشدار ایران خودرو به برندگان آخرین قرعه کشی

اولین قرعه کشی ایران خودرو در فروردین ۱۴۰۰ در هفته اخیر برگزار شد و در پی آن این شرکت درباره احتمال سوء استفاده و کلاهبرداری های از متقاضیان خودرو هشدار داد.

خودرو هشدار ایران خودرو به برندگان آخرین قرعه کشی

قرعه کشی ایران خودرو همیشه موجب خوشحالی عده ای معدود و سرخوردگی و رنجش عده پرشمار دیگری است! حالا این قرعه کشی بهانه و بستری هم برای کلاهبرداران ایجاد کرده است. سودجویی و کلاهبرداری هایی انجام شده به بهانه قرعه کشی ایران خودرو تا جایی پیش رفته واکنش این شرکت را در پی داشته است و پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو با صدور اطلاعیه‌ای به مشتریان هشدار داد فریب کلاهبرداران را نخورند.

کلاهبرداران با چه روش هایی طعمه خود را شکار می کنند؟

بر اساس این اطلاعیه ، متقاضیان خرید خودرو از گروه صنعتی ایران خودرو باید ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو و تمامی مراحل مرتبط را صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir دنبال کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است کلاهبرداری هایی با دستاویز قرار دادن برنامه فروش شرکت ایران خودرو از طریق قرعه کشی در فضای مجازی شکل گرفته است که بر اساس آنها بعضی افراد و یا شرکت‌های کلاهبردار و سودجو، با معرفی خود به عناوین مختلف به عنوان نماینده شرکت ایران خودرو دست به فریب متقاضیان و سودجویی از آنها می زنند.

این کلاهبرداران با طرح بهانه ها و موضوعاتی مثل ویرایش اطلاعات مشتریان، صدور و تحویل کارت سوخت، امکان فروش اقساطی خودرو، قرعه‌کشی و ثبت‌نام خارج از نوبت، واریز وجه جهت ثبت‌نام و شرکت در قرعه‌کشی، فروش فوری محصولات خارج از فرآیند قرعه‌کشی و یا عرضه محصولات ایران خودرو با قیمت‌هایی اغوا کننده به دلیل پایین بودن مدل خودرو سعی در سودجویی و کلاهبرداری از متقاضیان محصولات ایران خودرو دارند.

ایران خودرو در اطلاعیه ضمن تاکید بر ارسال پیامک‌های مربوط به ایران خودرو از طریق سر شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰، تصریح شده است که چنانچه از هر سر شماره دیگری به نام این شرکت برای متقاضیان پیامک ارسال شود ، کلاهبرداری است.

درخواست وجه ؛ کلید واژه همه کلاهبرداران

این شرکت تاکید کرده، در ثبت‌نام اولیه بخشنامه‌های فروش برای شرکت در فرآیند قرعه کشی، هیچ‌گونه وجهی از متقاضیان دریافت نمی شود و مشتریان صرفا پس از حصول اطمینان از برنده شدن در قرعه‌کشی، از طریق میز کار سایت فروش ایران خودرو می‌توانند نسبت به واریز وجه به حساب شرکت اقدام کنند.

منبع: کاماپرس

ارسال نظر