|
کدخبر: 158177

آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار شب عید

ثبات قیمت ارز روند بازار خودرو را با ثبات‌تر کرده است. در شش ماه گذشته به دلیل نوسان قیمت دلار قیمت خودرو‌ها نیز نوسان شدیدی داشت و فروشندگان مدام در حال فسخ معاملات‌شان بودند. حالا نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید بازار خودرو این هفته هم آرامش دارد و دیگر معاملات مثل سابق فسخ نمی‌شود.

خودرو آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار شب عید

بازار خودرو محلی برای مصرف‌کنندگان واقعی شده است. دیگر در این بازار خبری از دلالان خودرو نیست. به گفته نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، وضعیت بازار خودرو این هفته هم آرامش دارد و خودرو دیگر بازاری برای دلال‌بازی نیست.

نعمت الله کاشانی‌نسب معتقد است که دلال‌های خودرو دیگر پایشان به بازار خودرو باز نمی‌شود و خودرو نمی‌خرند، چرا که آن‌ها هم به ثبات قیمت خودرو مطمئن شدند.

آیا به دلیل نوسان قیمت دلار در شب عید معاملات خودرو از سوی خریدار و فروشنده فسخ می‌شود؟ به گفته رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، برخی مصرف‌گنندگان از شهر‌های دور و نزدیک برای خرید خودرو به بازار تهران مراجعه می‌کنند که اکثر آن‌ها هم مصرف‌کنندگان واقعی هستند. به دلیل نوسان اندک قیمت دلار معاملات مثل گذشته فسخ نمی‌شود.

قیمت پراید ۱۱۰ میلیون تومان

با نوسان قیمت دلار قیمت انواع خودرو‌ها هم اندکی گران شد. قیمت خودرو در هفته دوم اسفند چقدر نوسان داشت؟ کاشانی‌نسب گفت: در هفته دوم اسفند قیمت انواع خودرو نوسان اندکی داشت. به عنوان مثال پراید ۱۳۱ با دو میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان رسید. در هفته مورد اشاره نرخ ارز تقریبا ثابت بود و همین مسئله باعث شد که قیمت خودرو نوسان شدیدی نداشته باشد.

هفته گذشته نعمت الله کاشانی‌نسب، نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: «تنور بازار خودرو در شب عید مثل هر سال داغ نیست. قیمت‌ها در روز‌های گذشته ثابت بوده. اما همچنان بازار خودرو بدون مشتری است.»

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها