|
کدخبر: 155577

سود ۱۰ برابری برای مشتریان طرح جدید تبدیل محصولات رنو

سایپا برای کسب رضایت مشتریان محصولات رنو که نتوانسته‌اند به دلیل تحریم خودرو ثبت نامی خود را تحویل بگیرند، پیشنهاد جدیدی را در قالب طرح تبدیل این خودروها ارائه کرده است.

خودرو  سود ۱۰ برابری برای مشتریان طرح جدید تبدیل محصولات رنو

سایپا برای کسب رضایت مشتریان محصولات رنو که نتوانسته‌اند به دلیل تحریم خودرو ثبت نامی خود را تحویل بگیرند، پیشنهاد جدیدی را در قالب طرح تبدیل این خودروها ارائه کرده که بررسی این اعداد نشان می‌دهد در صورت استفاده مشتریان از این طرح تا حدود ۱۰ برابر نرخ ثبت نام سود خواهند کرد.

در طرح تبدیل جدید محصولات رنو مبنای نرخ خودروهای ارائه شده،قیمت سال ۹۷است. از این رو تفاوت نرخ خودروهای موجود در طرح تبدیل و نرخ همین خودروها در بازار،می تواندسود خوبی نصیب شرکت‌کنندگان در طرح تبدیل کند.

بررسی اعداد در طرح نخست که شامل یک خودروی سایپا ۱۳۱(تحویل فوری)، کوییک R(۶۰روزه) و کوئیک اتوماتیک (تحویل فوری) می‌شود، نشان می‌دهد که نرخ سایپا ۱۳۱ در سال ۹۷، ۲۳ میلیون تومان بوده که هم اکنون نرخ این خودرو در بازار به نرخ ۱۰۸ میلیون تومان در بازار رسیده است.

کوییک R نیز از ۴۲ میلیون به حدود ۱۴۰ میلیون تومان و کوییک اتوماتیک که تنها به مشتریان رنو اختصاص دارد از ۴۲ میلیون تومان در سال ۹۷ به حدود ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

مجموع مبلغ نهایی سه خودرو در سال ۹۷ معادل ۱۰۷ میلیون تومان بوده که این اعداد با بیش از ۴ برابر هم اکنون به حدود ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است.

یکی از گزینه‌های طرح تبدیل دریافت دو خودروی کوییک R (به نرخ ۹۷) و به صورت یک دستگاه تحویل فوری و دیگری ۶۰ روزه است. همچنین در این طرح یک دستگاه کوئیک اتوماتیک(به قیمت۹۷) و به صورت ۶۰ روزه به مشتریان تحویل داده می‌شود.

با توجه به قیمت‌های ذکر شده در بالا، مبلغ سود کل این خودروها به حدود ۵۰۰میلیون تومان می‌رسد و این سود تقریبا ۱۰برابر نرخ ثبت نامی برای دریافت رنو است.

در یکی دیگر از گزینه‌های طرح تبدیل، دریافت سه کوییک R(به قیمت۹۷) پیش‌بینی شده که یکی از این خودروها به صورت تحویل فوری و دو خودروی دیگر تحویل ۶۰روزه هستند. دراین طرح مشتریان در مجموع نزدیک به ۴۲۰ میلیون تومان سود خواهند کرد.

گزینه دریافت یک خودروی کوییک R (به قیمت۹۷) با تحویل فوری و یک دستگاه کوئیک اتوماتیک(به نرخ ۹۷) با تحویل فوری نیز یکی دیگر از طرح‌های تبدیل است که در مجموع حدود ۳۶۰ میلیون تومان سود برای شرکت‌کنندگان در طرح تبدیل در برخواهد داشت.

منبع: تسنیم

ارسال نظر