|
کدخبر: 142883

قیمت برلیانس کارکرده در بازار + اینفوگرافی

برلیانس H۲۲۰ کوچکترین عضو مونتاژی برلیانس در ایران است که یک خودروی هاچ بک محسوب می‌شود.

برلیانس H۲۲۰ هاچ بک، محصول مشترک شرکت سایپا و برلیانس است که تا چندی پیش در شرکت پارس خودرو زیر مجموعه گروه سایپا تولید می‌شد؛ این مدل یکی از ارزان‌ترین محصولات برلیانس در بازار محسوب است که با توجه ابعاد و امکانات توانست نظر قشر جوان را به خود جلب کند.

 این خودرو به دو جعبه دنده دستی ۵ سرعته و در دیگری از جعبه دنده ۶ سرعته AMT بهره می‌برد. برلیانس H۲۲۰ از یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر استفاده می‌کند که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۳ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۳۸ نیوتن متر تولید کند.

این خودرو هم مانند تمام خودروهای ایرانی و خارجی، مزایا و معایبی دارد که می‌تواند در خرید شما تاثیرگذار باشد. یکی از بزرگترین معایب برلیانس H۲۲۰ نداشتن دید مناسب در قسمت عقب خودرو است؛ زیرا تمام شیشه‌های این خودرو در اندازه‌های کوچکی طراحی و تولید شده است و برای همین بیشتر خریداران این خودرو از نبود دید کافی در قسمت عقب آن گله‌مند هستند.

مدل‌های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی‌های در بدنه همراه شده‌اند. البته تاکید می‌شود قیمت‌گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می‌گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت‌گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

برلیانس

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر