|
کدخبر: 103981

دوگانه سوز کردن رایگان بیش از یک میلیون خودرو

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تا امروز ۵۶ هزار خودرو شامل تاکسی و وانت بار برای تبدیل رایگان از حالت بنزین سوز به دوگانه سوز در سامانه مربوطه ثبت نام کرده‌اند.

خودرو دوگانه سوز کردن رایگان بیش از یک میلیون خودرو

حمید قاسمی ده‌چشمه، معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهارکرد: بر اساس مصوبه شورای‌عالی اقتصاد قرار است که یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو به صورت رایگان دوگانه‌سوز شوند.

این مقام مسئول با اشاره به راه‌اندازی رسمی وب‌سایت gcr.niopdc.ir در اردیبهشت‌ماه امسال، گفت: تاکنون ۵۶ هزار خودرو برای تبدیل رایگان از حالت بنزین سوز به دوگانه‌سوز در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در مجموع هدف‌گذاری شده در امسال بتوانیم با ثبت‌نام تاکسی‌ها و وانت‌بارها در این وب‌سایت، ۷۰۰ هزار خودرو را به صورت رایگان به دوگانه سوز تبدیل کنیم که در این زمینه تمام بسترهای لازم فراهم شده و قراردادهای مورد نیاز نیز منعقد شده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: همچنین با ورود خودروهای شخصی مسافری به این فرآیند، پیش‌بینی شده در سال آینده نیز در مجموع ۷۰۰ هزار خودروی دیگر به صورت رایگان از حالت بنزین سوز به دوگانه‌سوز تبدیل شوند.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر