|
کدخبر: 200693

پایان عشق مهراد جم ! / تاریخ انقضای مهراد رسید + جزییات

رکنا: داغی اول رابطه مهراد جم و دنیا جهانبخت تمام شده و حالا نه عکس دوتایی می گذارند نه برای هم آهنگ می خوانند نه چشم هم را خالکوبی می کنند!

خروجی رپرتاژ آسام پایان عشق مهراد جم ! / تاریخ انقضای مهراد رسید + جزییات

به گزارش رکنا ، دنیا جهانبخت بلالگر معروف ایرانی است. دنیا جهانبخت حاشیه های زیادی در این چند وقت اخیر داشته و دنیا جهانبخت با خواننده معروف ایرانی ساسی مانکن رابطه داشته است و در حال حاضر دنیا جهانبخت با مهراد جم رابطه دارد.  دنیا جهانبخت  باردار است.

او از مدت ها پیش عنوان داشته درحال مادر شدن است البته خیلی ها این ادعا را دروغ می دانند و وسیله ای برای افزایش فالوورهای این دختر جنجالی اما خودش اصرار دارد باردار است و پدر بچه اش را مهراد جم معرفی کرده است و عجیب اینکه مهراد جم هیچ اظهار نظری مبنی بر پدر شدن خود نکرده است تا اینکه اعلام شد آنها از هم جدا شده اند و باز هم سکوت ! متاسفانه مهاجرت کرده های این چنینی فضای جالبی برای مسائل خصوصی خود قائل نیستند و جلوی دوربین رفتارهای غیراخلاقی زیادی با هم دارند که حتی طرفدارانشان را رنجیده خاطر و حیرت زده می کند.

با خروج مهراد جم از کشور و پیوستن به دنیا جهانبخت، مدل و از تبلیغ کنندگان سایت های شرط بندی تا مدت ها اخبار آن ها بر سر زبان ها بود اما اکنون زمزمه طلاق آنها به گوش می رسد.

مهاجرت مهراد جم با واکنش مسعود جهانی و همکارانی همراه شد که برای رشد او زحمت کشیده بودند و خیلی ها خواستند این خواننده دهه 70 ای نرود اما رفت و چشم دنیا جهانبخت را روی تنش خالکوبی کرد. حالا آنطور که رکنا نوشته رکنا جهانبخت که ادعا دارد با  جم ازدواج شرعی کرده و حالا منتظر تولد بچه شان هستند درباره طلاق از مهراد جم سکوت کرده است.

این اتفاق درحالی رخ داده که شبکه های مجازی خیلی به آن پرداخته اند و ماجرای طلاق آنها بازتاب زیادی داشته است.

او  از مدت ها پیش عنوان داشته درحال مادر شدن است البته خیلی ها این ادعا را دروغ می دانند و وسیله ای برای افزایش فالوورهای این دختر جنجالی می دانند.

اما خودش اصرار دارد باردار است و پدر بچه اش را مهراد جم معرفی کرده است و عجیب اینکه این خواننده جوان هیچ اظهار نظری مبنی بر پدر شدن خود نکرده است.

این سکوت ادامه داشت تا اینکه اعلام شد آنها از هم جدا شده اند و باز هم سکوت!

متاسفانه مهاجرت کرده های این چنینی فضای جالبی برای مسائل خصوصی خود قائل نیستند و جلوی دوربین رفتارهای غیراخلاقی زیادی با هم دارند .

گاهی حتی طرفدارانشان را رنجیده خاطر و حیرت زده می کند.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها