|
کدخبر: 48189

سیل شیراز هولناک و دردآور؛ کشف چندین جسد در دروازه قرآن/ تصاویر ۱۳+

درحال‌حاضر ۵ تیم جست‌وجو و نجات تخصصی از جمعیت هلال احمر مرکز استان و شهرستان شیراز در منطقه حضور دارند و تمامی تیم‌های عملیاتی به منطقه فرا خوانده شده‌اند.

گسترش نیوز - عملیات پلیس و، هلال احمر و گروه‌های امدادی در مناطق دروازه قرآن تا بلوار هفت تنان شیراز که موجب وقوع آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی به سرعت آغاز شده است. در حالی که پلیس هنوز از تلفات جانی گزارش را اعلام نکرده است اما گزارش میدانی خبرنگار رکنا از کشف اجساد در این منطقه خبر داده‌اند.

shiraz-fori03.jpg

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از گرفتار شدن ۲۰۰ خودرو در آب سخن گفت و اعلام کرد که هنوز تلفات جانی به پلیس گزارش نشده است.

shiraz-fori01.jpg

وی از رانندگان خواست تا سفرهای خود به مناطق کوهستانی را به تعویق بیندازندچون امشب در بسیاری از جاده‌های کشور، رعد و برق و طوفان پیش‌بینی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

shiraz-fori04.jpg

مدیر ععامل جمعیت هلال احمر استان فارس از وقوع آبگرفتگی در خیابان‌های دروازه قرآن تا هفت تنان شیراز خبر داد و افزود: درحال‌حاضر ۵ تیم عملیاتی و تخصصی به منظور رسیدگی و امداد و نجات احتمالی در منطقه حضور دارند.

shiraz-fori02.jpg

حسین درویشی گفت: بارش شدید در مناطق دروازه قرآن تا بلوار هفت تنان موجب وقوع آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی شده است.

درویشی ادامه داد: پس از تماس مردمی با شماره تلفن ندای امداد (۱۱۲) مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطق یاد شده، بلافاصله نیروهای امدادی به مناطق متاثر اعزام شدند.

seyl-shiraz01.jpg

وی یادآور شد: درحال‌حاضر ۵ تیم جست‌وجو و نجات تخصصی از جمعیت هلال احمر مرکز استان و شهرستان شیراز در منطقه حضور دارند و تمامی تیم‌های عملیاتی به منطقه فرا خوانده شده‌اند.

Seyl-shiraz02.jpg

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها