|
کدخبر: 43464

دستگیری توزیع‌کنندگان کیک‌های آغشته به ماده مخدر «گل»

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری توزیع‌کنندگان کیک‌های آغشته به ماده مخدر «گل» از طریق فضای مجازی خبرداد.

گسترش نیوز - سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با همکاری عوامل رصد اطلاعاتی دایره فتا دو کیلو و ۷۵۰ گرم کیک آغشته به ماده مخدر «گل» را کشف و چهار نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

mokhader-shisheh.jpg

وی با بیان اینکه متاسفانه این افراد کیک‌های آلوده را در مهمانی‌ها، پارتی‌ها و تولدها توزیع می‌کردند، اظهارکرد: این افراد به ازای هر یک کیلوگرم از کیک‌ها مقدار ۵۰۰ گرم ماده مخدر شیشه مخلوط کرده بودند.

بخشنده همچنین از انهدام باند توزیع کننده مخدر هروئین خبر داد و گفت: با اشرافیت و رصد اطلاعاتی چهار ماهه عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر یک باند توزیع کننده هروئین در جنوب پایتخت منهدم و چهار عضو اصلی این باند دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار ۲۵۰ کیلوگرم ماده مخدر هروئین کشف و دو خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف ۱۷۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک جاساز شده در لوله پلیکا در باک یک اتوبوس مسافربری در ترمینال جنوب اظهارکرد: با رصد اطلاعاتی چند ماهه همکارانم، یک باند پنج نفره توزیع کننده مواد مخدر که اقدام به انتقال و توزیع ماده مخدر تریاک از جنوب کشور به پایتخت می‌کردند، شناسایی و منهدم شدند.

بخشنده درباره عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در دو هفته گذشته نیز گفت: ماموران پلیس با اشرافیت کامل اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی به پایتخت ۴۳ قاچاقچی که در قالب پنج باند توزیع کننده موادمخدر فعالیت داشتند را دستگیر کردند.

به گفته بخشنده طی این مدت بیش از ۳۰۰۰ خرده فروش و معتاد دستگیر و جمع‌آوری شدند و مقدار یک تن انواع موادمخدر کشف و ۱۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر