|
کدخبر: 311861

تیراندازی مرگبار در غرب تهران

یک جوان ۲۰ ساله بر اثر تیراندازی در غرب تهران به قتل رسید.

حوادث تیراندازی مرگبار در غرب تهران

 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل جوان ۲۰ ساله در غرب استان تهران خبر داد.

 سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر قتل جوان ۲۰ ساله در یک نزاع طایفه‌ای در غرب تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ طی یک نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان‌های غرب تهران جوانی ۲۰ ساله به ضرب ۲ گلوله به قسمت ران پای چپ از شدت جراحات وارده به قتل می‌رسد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی آثار ورود دو گلوله در ران پاها مشاهده و فرد فاقد آثار ضرب و جرح ظاهری بود. کارآگاهان به محل درگیری عزیمت، بررسی میدانی انجام و داخل کوچه ۳ عدد فشنگ و ۴ عدد پوکه ۹ میلی متری کشف و توقیف شد.

سردار گودرزی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه تعداد ۱۳ نفر از افراد حاضر در نزاع را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دهند.

رییس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهمین سرنخ‌هایی را به کارآگاهان اعلام داشتند، عنوان کرد: کارآگاهان متوجه شدند؛ قاتل و مقتول در چهارشنبه سوری سال گذشته با یکدیگر درگیر، پس از آن در فضای مجازی مکرراً به تهدید همدیگر پرداخته اند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، مقتول در این خصوص به کلانتری مراجعه و طرح شکایت می‌کند تا اینکه شب حادثه قاتل با همراهی تعداد زیادی از اقوام و دوستان خویش به درب منزل مقتول مراجعه، ضمن فحاشی، با قمه و چاقو، با خانواده مقتول درگیر، اقدام به تخریب شیشه‌ها کرده که در ادامه قاتل با تیراندازی به وسیله اسلحه کمری، پاهای مقتول را از ناحیه ران مجروح کرده، بلافاصله با دوستانش از محل متواری می‌شوند.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه متذکر شد: کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و میدانی گسترده موفق شدند مخفیگاه قاتل را شناسایی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم قاتل را به همراه برادرش دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دهند.

وی افزود: متهمین ابتدا منکر حقایق شدند، اما با وجود مدارک و مستندات موجود ناگزیر لب به اعتراف گشودند و به ارتکاب قتل معترف شدند.

این مقام انتظامی در پایان نیز خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به زندان معرفی شدند و همچنین قاتل نیز به جرم قتل عمدی به زندان انتقال یافت.

 

منبع: عرشه آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها