|
کدخبر: 305140

آدم‌ربایی بی‌رحمانه در شهر ری / ماجرا چیست؟

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند ۴ نفره آدم ربایی در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان، خبر داد و گفت: طی عملیاتی ۴۸ ساعته این افراد دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.

حوادث آدم‌ربایی بی‌رحمانه در شهر ری / ماجرا چیست؟

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: روز ۱۵ مرداد ماه امسال فردی با مراجعه به پلیس آگاهی ادعا کردکه توسط چند مرد در محله چشمه علی شهرری ربوده شده و پس چند روز اذیت و آزار وی توسط آدم ربایان ، او را در اطراف شهرستان ری رها کرده اند که با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی سریعاً وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری پس از بررسی و به کارگیری اقدامات فنی پلیسی و به کارگیری منابع اطلاعاتی طی روزهای آتی، موفق به شناسایی ۲ تن از اعضای باند آدم ربایان شده که در یک عملیات ضربتی هر ۲ دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: در تحقیقات انجام شده، متهمان به جرم خود اعتراف و همدستان خود را معرفی کردند که متعاقب آن، روز گذشته در عملیاتی ضربتی و منسجم ۲ نفر دیگر اعضای باند نیز دستگیر و علیرغم انکار اولیه در مواجهه با دلایل و ادله پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان، با بیان اینکه پلیس به مخلان ناامنی مجال هیچگونه اقدامی را نخواهد داد و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند، بیان کرد: با تکیم تحقیقات و بازجویی های انجام شده هر چهار متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی منتقل شدند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها