|
کدخبر: 303548

ماجرای گروگانگیری میلیاردی در ورامین چه بود؟

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۴ آدم‌ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شرق استان تهران با اخذ نیابت قضائی در کرج و سرپل ذهاب با انجام ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه خبر داد.

حوادث ماجرای گروگانگیری میلیاردی در ورامین چه بود؟

سردار دلاور القاصی مهر با اشاره به شناسایی یک فقره آدم‌ربایی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره فقدانی مشکوک به آدم‌ربایی در شهرستان ورامین، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی استان مراجعه و اعلام داشت که فرزند مفقود شده‌اش در ۲ مرحله با خانواده تماس و اعلام داشته وی را ربوده‌اند و افراد گروگان گیر در قبال آزادی وی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال وجه نقد درخواست کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در کرج و سرپل ذهاب شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ نیابت قضائی با انجام ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه ۴ نفر از اعضای باند آدم‌رباها دستگیر و گروگان بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگان گیران رهایی و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار القاصی مهر اعلام داشت: طی تحقیقات به‌عمل‌آمده از متهمان دستگیرشده به جرم آدم‌ربایی و اخاذی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتراف که پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هرگونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌کند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها