|
کدخبر: 301178

۳۳ شاکی به دنبال مرد ۱۰۰ میلیاردی تهران + فیلم

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار یکصد میلیارد تومانی با فریب فروش خودرو با تحویل کوتاه مدت خبر داد.

حوادث

سرهنگ سعید راستی گفت: در پی شکایت عده‌ای از شهروندان تهرانی با موضوع ثبت نام لیزینگی خودرو و تحویل کوتاه مدت توسط فردی جاعل و کلاهبردار، پرونده به پلیس اطلاعات تهران ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران پلیس اطلاعات متوجه شدند این شخص ۳۳ نفر از شهروندان تهرانی را به این شکل طعمه کلاهبرداری قرار داده است.

سرهنگ راستی گفت: با بررسی حساب‌های متعدد بانکی که چند مورد به نام خود شخص و چند مورد به نام افراد دیگر بود مشخص شد، این فرد در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

وی با بیان اینکه همه مالباختگان توسط پلیس فراخوان شدند، گفت: بررسی‌های پلیس نشان داد، متهم بین ۱ تا ۴ میلیارد تومان از این شهروندان کلاهبرداری شده است.

سرهنگ راستی با بیان اینکه این فرد سابقه کلاهبرداری نیز داشته است، افزود: متهم با اوراق هویت جعلی و شگرد منتصب کردن خود به برخی افراد ذی نفوذ و ثبت نام لیزینگی انواع خودرو‌های ایرانی از افراد کلاهبرداری می‌کرده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات پلیس پیرامون این موضوع ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه گول افراد جاعل را نخورند و بدون تحقیقات به حساب شخصی افراد پول واریز نکنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها