|
کدخبر: 297674

قتل جوان بی گناه در شهرک غرب به دست زورگیران

زورگیران خشن در جریان زورگیری از مردی در یکی از پارک های شهرک غرب او را با ضربات چاقو به قتل رسانده و گریختند.

حوادث قتل جوان بی گناه در شهرک غرب به دست زورگیران

شامگاه جمعه زورگیران موتورسوار در یکی از پارک های شهرک غرب با بی‌رحمی جان مردی را گرفتند. ماجرا از این قرار بود که ۴مرد سوار بر ۲موتورسیکلت شدند و قدم در پارکی حوالی شهرک غرب گذاشتند. آنها به‌دنبال سوژه‌ای برای سرقت و خفت‌گیری بودند که ناگهان چشمشان به مردی جوان افتاد.

او در حال صحبت با موبایلش بود که زورگیران به سمت طعمه خود رفتند تا موبایلش را سرقت کنند. وی به محض دیدن خفت گیران موتور سوار مقاومت کرد تا هرطور شده از دست آنها خلاص شود اما مقاومت او به قیمت جانش تمام شد چرا که یکی از زورگیران خشن با چاقو ضرباتی به مرد جوان زد و سپس گوشی موبایل و اموال قیمتی وی را به سرقت برد. سپس هر ۴سارق فرار کردند و شاهدان وحشت زده با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. هرچند مرد زخمی برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش برای نجات او بی‌فایده بود و مرد جوان جانش را از دست داد تا پرونده جنایی در دادسرای جنایی تهران گشوده شود.

به‌دنبال این حادثه کارآگاهان جنایی به دستور قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران در محل حادثه حاضر شدند و با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند سرنخ‌هایی از زورگیران بی‌رحم به‌دست آورند. با توجه به سرنخ‌های موجود، تحقیقات به شکل ویژه برای شناسایی و دستگیری زورگیران خشن ادامه دارد.

 

منبع: حادثه ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها