|
کدخبر: 296901

زورگیران پارک نهج البلاغه دستگیر شدند

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.

حوادث زورگیران پارک نهج البلاغه دستگیر شدند

سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر بیان داشت : ساعت ۱۲:۰۰ نوزدهم خرداد ماه عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در محدوده پارک نهج البلاغه تهران بودند که به ۲ مرد جوان که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف مرد جوانی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان هر دو ۱۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ مافی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام قضائی کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها