|
کدخبر: 279297

جزئیات کشته شدن حمید‌رضا روحی + عکس

جوان ۱۸ ساله به نام حمیدرضا روحی در شهرزیبا کشته شد.

حوادث جزئیات کشته شدن حمید‌رضا روحی + عکس

رسیدگی به پرونده قتل جوان ۱۸ ساله به نام در محله شهرزیبا شب گذشته در دستور کار بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که خانه محل زندگی حمیدرضا واقع در محله شهرزیبا بوده و این جوان دقایقی قبل از حادثه در حال تردد در محله بود که ناگهان چند ناشناس به او حمله کردند و او را هدف تیراندازی قرار دادند.در حالی که جسد غرق در خون این جوان کنار پیاده رو افتاده بود، رسیدگی به پرونده برای یافتن سرنخی از عاملان تیراندازی آغاز شد اما تا کنون سرنخی به دست نیامده است. رسیدگی به این پرونده در دادسرای جنایی تهران در جریان است.

حمیدرضا-روحی1

خبر فوت حمیدرضا روحی در اغتشاشات شب گذشته تهران در حالی منتشر شد که برخی منابع او را عضو بسیج معرفی کردند.

حمیدرضا روحی در اعتراضات دیشب به عنوان معترض حضور داشته است.

از طرفی خبرگزاری فارس گزارش داد که حمیدرضا روحی در اغتشاشات شب گذشته تهران در حالی کشته شد که برخی منابع او را عضو بسیج معرفی کردند.

حمیدرضا-روحی2

کارت بسیجی حمیدرضا روحی

پیگیری های بعدی خبرنگار فارس نشان می دهد وی دارای سابقه عضویت عادی در بسیج بوده است اما در شب گذشته در اعتراضات خیابانی شرکت کرده بود. عضویت در بسیج برای عموم مردم آزاد است.برخی شاهدان ماجرا که از اعضای بسیج حاضر در محل واقعه بودند به خبرنگار فارس گفتند: پیکر این فرد در حالی که با تیر جنگی هدف قرار گرفته بود، توسط اغتشاشگران روی زمین کشیده می شد که با حضور نیروهای بسیج از دست آنها آزاد شد.

با توجه به عدم استفاده از سلاح جنگی توسط ماموران و نیروهای بسیج، این احتمال که نامبرده توسط تیمهای ترور برای کشته سازی به قتل رسیده باشد محتمل است.

چندی قبل جان بولتون و برخی مقامات ضدایرانی اعلام کردند «معترضان» در ایران را مسلح کرده اند.

منبع: رکنا

ارسال نظر