|
کدخبر: 275570

قتل زن ایرانی توسط ۵ پاکستانی + جزییات

عاملان قتل زنی که از شدت فقر و تنگدستی فرزندش را به خانواده‌ای سپرده و قربانی رابطه نامشروع شده است، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

حوادث قتل زن ایرانی توسط ۵ پاکستانی + جزییات

پلیس زمانی از زندگی تلخ این زن آگاه شد که مردی به مأموران خبر داد جسد او پیدا شده است. این مرد که باغداری در شهرری است به مأموران گفت چوپانش جسد یک زن را پیدا کرده است.

او در توضیح آنچه دیده بود، گفت: من باغدار هستم و چندین رأس گوسفند نیز دارم. چوپانم گوسفند ها را برای چرا برده بود که به من گفت جسد یک زن را در کانال آب پیدا کرده است. من خودم را به محل رساندم و جسد زن جوان را دیدم که کنار کانال بود و پتویی هم روی آن انداخته بودند. همان موقع با پلیس تماس گرفتم. وقتی مأموران در محل حاضر شدند و جسد زن جوان را مشاهده کردند، در بررسی های اولیه پی بردند این زن در همان حوالی زندگی می کرده و مدارک همراهش نشان داد پریا نام دارد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام آزمایش های لازم اعلام شد این زن خفه شده و به قتل رسیده است. درحالی که مأموران به دنبال عامل یا عاملان قتل بودند، متوجه شدند این زن دختری به نام ساناز داشت که او را به خانواده ای سپرده است. زوجی که ساناز را به سرپرستی قبول کرده بودند شناسایی شدند. آن ها در بازجویی ها به مأموران گفتند پریا به دلیل فقر شدید بچه اش را به آن ها سپرد.

پدرخوانده ساناز گفت: پریا را مدت ها بود که می شناختم. او از ابتدا هم زن مرفهی نبود، اما بعد از مرگ شوهرش دچار فقر مطلق شد و وضعیت زندگی او خیلی بد شد. او و ساناز تنها شده بودند و در یک ساختمان متروکه زندگی می کردند. یک روز وقتی پریا حالش خیلی بد بود و از شدت فقر دیگر نمی توانست کاری بکند بچه اش را پیش من و همسرم آورد و گفت شما از این بچه نگهداری کنید. ما از وضعیتی که این بچه دچارش بود خیلی ناراحت بودیم، به همین خاطر قبول کردیم ساناز را بزرگ کنیم. او را مانند بچه خودمان ترو خشک می کنیم و در حد توان مان برایش زندگی خوبی درست کرده ایم. ساناز با ما زندگی خوبی دارد، پریا هم هیچ وقت به دیدنش نیامد و ما نمی دانیم چرا او کشته شده است.

جزئیات قتل پسر توسط پدر با اسلحه در یاسوج

درحالی که راز مرگ پریا همچنان در ابهام بود و هیچ ردی از عاملان قتل او به دست نیامده بود، جوانی به نام احمد به اتهام سرقت موتورسیکلت بازداشت شد. احمد در بازجویی ها از راز قتل پریا پرده برداشت و گفت: من به همراه چهار نفر دیگر از اقوامم که پاکستانی هستند پریا را کشتیم. قرار بود در قبال پرداخت ۵۰ هزار تومان با او رابطه داشته باشیم، یکی از اقوامم به نام سعید با پریا درگیر شد و در این درگیری ما پریا را به قتل رساندیم و فرار کردیم.

مأموران سعید، احمد و محمود را که در قتل دست داشتند، بازداشت کردند؛ اما دو متهم دیگر این پرونده همچنان فراری بودند. وقتی سه متهم درباره قتل بازجویی شدند، هرکدام قتل را گردن دیگری انداختند و در نهایت مدعی شدند دو متهم فراری عامل جنایت هستند. به این ترتیب با توجه به دستگیر نشدن دو متهم دیگر کیفرخواست علیه سه نفر از آن ها صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این متهمان بعد از تعیین شعبه به زودی پای میز محاکمه می روند.

منبع: رکنا

ارسال نظر