|
کدخبر: 274788

تصادف مرگبار ایسوزو و کامیون

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته یک نفر در استخر کشاورزی و یک نفر در تصادفات جاده‌ای دچار حادثه شدند، گفت: در این حوادث هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

حوادث تصادف مرگبار ایسوزو و کامیون

مظفر محمد خانی، ضمن بیان اینکه شب گذشته وقوع یک مورد غرق‌شدگی در استخر کشاورزی واقع در روستای ابرسج بخش بسطام به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: با پشتیبانی آتش نشانی پیکر فرد جان باخته از استخر بیرون آورده شد.

وی افزود: متأسفانه علیرغم هشدارهای لازم پیرامون این نوع استخرها و سدها که مناسب شنا نیستند و خطر غرق‌شدگی در آنها وجود دارد، همه ساله شاهد تکرار اینگونه حوادث و داغدار شدن خانواده‌ها هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه امروز حوالی یک بامداد تصادف ایسوزو و کامیون کیلومتر ۴۹ محور دامغان_ سمنان باعث بروز حادثه دلخراش دیگری شد، ابراز داشت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت که برای متوفی عملیات رها سازی به انجام رسید.

محمد خانی با بیان اینکه روز گذشته محورهای استان شاهد دو حادثه رانندگی دیگری نیز بود، تصریح کرد: تصادف پژو ۲۰۶ با عابر کیلومتر دو محور میامی_ شاهرود مصدومیت یک فرد را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه فراوانی حوادث شبانه روز گذشته مربوط به شرق استان سمنان بوده است، افزود: واژگونی کامیون کیلومتر ۱۷۶ محور سبزوار_ میامی نیز سه مصدوم بر جا گذاشته است.

منبع: مهر

ارسال نظر