|
کدخبر: 270240

سرقت دلار از راننده پیک موتوری

سارقان دلار از پیک موتوری دستگیر شدند.

۱۰ آبان سال ۱۴۰۰ رسیدگی به شکایت پیک موتوری با موضوع سرقت و آدم ربایی در دستور کار محمدامین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

شاکی در طرح شکایت خود گفته بود که در حال انتقال مبلغی دلار بوده که عده ای خود را مامور آگاهی جا زده و ادعا می کنند دستور بازداشت وی را دارند.سپس روی پل امام علی بعد از ربودن دلارها جوان را رها می کنند.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پی بردند، مالباخته دقایقی قبل از وقوع این سرقت، مسیر تردد خود را در میدان فردوسی در اختیار یک مرد میانسال قرار داده است.

در تحقیقات بعدی مشخص شد، مرد میانسال مسیر تردد پیک موتوری را در اختیار ۴ مرد جوان برای سرقت و آدم‌ربایی قرار داده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات خیلی زود، مرد میانسالی که اطلاعات تردد را اختیار متهمان قرار داده بود، دستگیر کردند و با کشف همین سرنخ، موفق به بازداشت یکی از ماموران قلابی شدند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه متهمان به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی منتقل شدند؛ سارقان در جلسه بازپرسی به سرقت ۲۵ هزار دلار از مرد جوان و آدم‌ربایی وی در میدان فردوسی با همدستی ۳ مرد دیگر با شگرد جعل عنوان مامور پلیس آگاهی اعتراف کردند.

تحقیقات در خصوص این پرونده برای کشف جرائم احتمالی توسط محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری ۳ متهم فراری وارد عمل شده‌اند.

با تحقیقات انجام شده دو نفر از آدم ربایان دستگیر شدند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر