|
کدخبر: 269347

سرقت خودرو به همراه سرنشین دختر ۱۲ ساله

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای خودرو لحظاتی پس از سرقت با حضور به موقع پلیس خبر داد و گفت : متهم به روش تصادف ساختگی اقدام به سرقت می کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای  اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت خودرو در محله "تهران نو" که دختر ۱۲ ساله مال باخته داخل خودرو بوده، رسیدگی به موضوع را تیم عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو بر عهده گرفته و سریعا به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در محل حاضر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد راننده خودرو پراید با تصادف ساختگی اقدام به سرقت خودرو سراتو کرده که دختر مال باخته داخل خودرو بوده است، افزود: سریعا نسبت به اعلام مشخصات سارق و خودرو سرقت شده به سایر واحدهای گشتی اعلام و طرح مهار سارق اجرا که در یک عملیات منسجم و پلیسی سارق دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در این عملیات، دختر بچه سالم و سلامت به آغوش خانواده برگشت همچنین در بررسی خودروی سواری متهم که با خودرو مال باخته تصادف کرده بود مشخص شد هفته گذشته سرقت شده است که متهم ۵۰ ساله در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو به روش تصادف ساختگی معترف شد و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم دارای بیش از ۱۰ فقره سابقه زندان و هفته گذشته از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها