|
کدخبر: 254941

ربودن مرد ثروتمند توسط مأموران قلابی

مرد ثروتمند که در تماس با پلیس مدعی بود مأموران قلابی سه هفته او را ربوده بودند چند ساعت بعد از بازگشت به خانه و قبل از انجام تحقیقات پلیسی از کشور خارج شد.

چند روز قبل مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن برادر ۵۰ ساله‌اش به نام امین خبر داد و گفت برادرم مدیر عامل یک شرکت بزرگ بازرگانی است او آخرین بار ساعت ۸ صبح یکی از آخرین روزهای اسفند سال گذشته از خانه خارج شده تا به محل کارش برود اما بعد از آن ناپدید شد.

با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن مرد ثروتمند آغاز شد و در بازبینی دوربین‌های مداربسته مقابل خانه‌اش مشخص شد که ۴ مرد سوار بر پژو، به محض خروج امین از خانه‌اش، مقابل او توقف کرده و با نشان دادن برگه‌ای و بدون هیچ درگیری، مرد میانسال را سوار بر خودروشان کرده و برده‌اند.

فرضیه قتل

باتوجه به اینکه مرد میانسال خودش سوار خودرو پژو شده بود، احتمال می‌رفت وی از سوی مأموران بازداشت شده است اما با استعلامات صورت گرفته از مراجع قضایی و انتظامی این فرضیه رنگ باخت.

از سویی شماره پلاک خودروی پژو مورد بررسی قرار گرفت اما پلیس دریافت این پلاک چند روز قبل از روی خودرویی سرقت شده است. بدین ترتیب فرضیه آدم ربایی قوت گرفت.

بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت و از آنجایی که هیچ تماسی از سوی ربایندگان برای دریافت پول صورت نگرفته و از فرد ربوده شده نیز اطلاعاتی به‌دست نیامد، احتمال قتل او از سوی ربایندگان پررنگ شد.

ارسال پیام تهدید آمیز

در ادامه کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات به سراغ اجساد مجهول الهویه‌ای که مشخصات آنها با مشخصات امین شباهت داشت رفته اما باز هم تحقیقات به بن‌بست رسید. این بار کارآگاهان به سراغ کارمندان شرکت امین رفته و در تحقیقات مشخص شد وی در د‌ی‌ماه سال۱۴۰۰ از یک شماره تلفن بین‌المللی در فضای مجازی پیامکی تهدید‌آمیز با این مضمون دریافت کرده بود «منتظر عواقب آدم‌فروشی‌ات باش و...» این در حالی بود که امین پس از دریافت این پیامک هیچ شکایتی مطرح نکرده بود.

 در حالی که بررسی‌ها برای یافتن مرد ثروتمند ادامه داشت، ساعت دو بامداد ۱۰ فروردین امسال وی به خانه برگشت. پس از آنکه خانواده امین خبر برگشت او را به پلیس اعلام کردند وی در تحقیقات اولیه مدعی شد که او در این مدت از سوی مأموران قلابی، بازداشت شده بود اما به‌دلیل فراموشی نمی‌تواند اطلاعاتی به پلیس بدهد. در حالی که کارآگاهان از وی خواسته بودند که روز بعد برای تحقیق به اداره آگاهی برود اما وی به اداره پلیس نرفت و وقتی با خانه وی تماس گرفتند خانواده‌اش مدعی شدند او از کشور خارج شده است.

بدین ترتیب معمای مرموز ربوده شدن و به‌دنبال آن خروج سریع مرد ثروتمند از کشور باعث شد تحقیقات برای بررسی اظهارات او و شناسایی آدم ربایان احتمالی از سوی کارآگاهان پلیس آغاز شود.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر