|
کدخبر: 246172

اشتباه ۵۵ ساله برملا شد/ جابه جایی عجیب دو ۲ زن در بیمارستان

دو زن مسن که در بدو تولد به اشتباه به خانواده های یکدیگر تحویل داده شده بودند به واقعیت ماجرا پی بردند.

دو زن که به اشتباه در سال ۱۹۶۴ به دنیا آمدند از بیمارستانی در اوکلاهاما به خاطر اشتباهی که زندگی آن‌ها را برای همیشه تغییر داد شکایت کردند.

تینا اینس و جیل لوپز، اکنون ۵۷ ساله، هر دو در ۱۸ مه ۱۹۶۴ در بیمارستان پزشکی و جراحی دانکن به دنیا آمدند، اما هر کدام به نوعی به والدین بیولوژیکی یکدیگر تحویل داده شدند. این دو زن به مدت ۵۵ سال بدون اطلاع از حقیقت با دو خانواده متفاوت زندگی کردند تا اینکه اینس DNA خود را به اینسرتری فرستاد و نتایج عجیبی گرفت.

جا به جایی دوزن

 اینس که در خدمات پستی کار می‌کند، گفت که متوجه شده است که از مادر و خواهرش قد بلندتر و لاغرتر است و همین امر باعث شد او آزمایش DNA انجام دهد تا بیشتر درباره خانواده اش بداند. هنگامی که نتایج به دست آمد، اینس متحیر شد. او تصور کرد که در نتایج خطا وجود دارد، و با Ancestry تماس گرفت، اما به او گفته شد که نتایج صحیح است و اشتباه نیست.

جا به جایی دوزن

دختر ۲۶ ساله اینس این ایده را مطرح کرد که او در بدو تولد جایگزین شده است و شروع به تحقیق در اینترنت کرد. هنگامی که او توانست زنی را پیدا کند که در همان روز به دنیا آمده بود، اینس برای او پیامی فرستاد. آن زن، جیل لوپز، آزمایش DNA خود را انجام داد، که نشان داد جونز، که اینس با او بزرگ شده بود، مادر بیولوژیکی او بود.

جونز در ابتدا نمی‌خواست آن را باور کند. او گفت: “انگار کسی بخشی از قلبم را کنده بود. باورم نمی‌شد. این برای من بسیار شوکه کننده بود. ” از آن زمان، جیل لوپز با مادر بیولوژیکی خود، جونز زندگی می‌کند، اما اینس نتوانسته همین کار را با مادر واقعی خود انجام دهد، زیرا او سال‌ها پیش درگذشت. اینز و لوپز از بیمارستان منطقه‌ای دانکن برای دریافت غرامت مناسب شکایت کرده اند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها