|
کدخبر: 243890

درگیری مرگبار در یک ساندویچی! + جزئیات

پسر جوان که برای خرید فلافل وارد یک ساندویچی شده بود به‌دنبال درگیری لفظی با دو مشتری دیگر یکی از آن‌ها را به قتل رساند.

رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن به‌دنبال درگیری چند پسر جوان در یک فلافل فروشی در یکی از محله‌های شهریار شروع شد.

خیلی زود اکیپی از مأموران گشت کلانتری در محل درگیری حضور یافتند و با پیکر بی‌جان پسر ۲۷ ساله‌ای روبه‌رو شدند که روی زمین افتاده بود. تیم پزشکی خیلی سریع برای نجات پسر جوان در محل حاضر شدند، اما تلاش آن‌ها بی‌فایده بود.

با اعلام مرگ مهرشاد بازپرس کشیک قتل خودش را به صحنه جنایت رساند و در نخستین گام دستور داد جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شود. در ادامه تحقیقات کارآگاهان جنایی دریافتند که پسر جوانی به نام احمد که ۲۹ سال سن دارد و ضایعات جمع می‌کند وارد مغازه فلافل فروشی شده و با دو پسر جوان که مشتری مغازه بودند درگیر شده است، اما در ادامه درگیری در اثر ضربه به ناحیه سر یکی از آن‌ها را کشته است. کارآگاهان پس از کنترل دوربین مدار بسته مغازه ساندویچی توانستند صحنه جنایت را بازبینی کنند.

عامل قتل که در صحنه جنایت حضور داشت بازداشت شد و برای بازجویی به اداره پلیس آگاهی شهریار منتقل شد. این متهم که در همان دقایق اولیه اتهام قتل را پذیرفته بود در تشریح ماجرا گفت: من چند سالی است که با جمع کردن ضایعات و نان خشک مخارج زندگی مادر و خواهرم را تأمین می‌کنم. روز حادثه پس از چند ساعت کار درحالی که بشدت خسته و گرسنه بودم با همان چهار چرخ وسیله کارم مقابل ساندویچی ایستادم تا برای ناهار یک فلافل بخرم.

وقتی وارد مغازه شدم دو مشتری دیگر هم حضور داشتند آن‌ها در همان لحظه اول تا مرا دیدند شروع کردند به متلک انداختن و مسخره کردن. از شنیدن حرف هایشان خیلی ناراحت و عصبی شدم. اصلاً نتوانستم خودم را کنترل کنم و با آن‌ها درگیرشدم یکی از آن‌ها می‌خواست مرا خفه کند که من هم با تمام توانم او را زدم و در یک لحظه متوجه شدم روی زمین افتاد و بیهوش شد خیلی ترسیده بودم. پسر دیگر هم خیلی زود پابه فرار گذاشت من قبول دارم که مرحوم در اثر ضربه‌های من مرده است، اما من برای دفاع از خودم با آن‌ها درگیر شدم به‌شدت از این حادثه‌ای که رخ داده است پشیمانم و نمی‌دانم با گرفتار شدن من چه بلایی سر خانواده‌ام خواهد آمد آن‌ها غیر از من کسی را ندارند.

به‌دنبال اعتراف‌های این متهم او به اتهام قتل عمد بازداشت شد و هم‌اکنون پس از تکمیل پرونده  به دادسرا منتقل شده است.

منبع: روزنامه ایران

ارسال نظر