|
کدخبر: 240008

قتل خونین مرد ساروی در منزل شخصی + جزییات

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به آشکار شدن ماجرای قتل جوان ساروی پس از ۲۰سال گفت: سرنخ ماجرای این قتل در بررسی جریان قتل فردی ۶۰ ساله اهل و ساکن ساری در فروردین سال۹۹ در منزل شخصی خود توسط یکی از دوستانش که دستگیر شده و در زندان است بدست آمد.

حوادث قتل خونین مرد ساروی در منزل شخصی + جزییات

سرهنگ علی قیصری افزود: کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی، پس از اقرار قاتل به قتل در جریان رسیدگی به پرونده قاتل، در پی مفقود شدن یکی از دوستان ۲۲ ساله اش، حدود ۲۰ سال گذشته، با انجام اقدامات اطلاعاتی پی به دست داشتن متهم در این پرونده هم بردند.

به گفته سرهنگ قیصری، در تحقیقات محلی و بررسی سوابق موجود در پلیس آگاهی و دادسرا مشخص شد؛ در سال ۱۳۸۱ فرد موصوف به دلایل نامعلومی مفقود و نتیجه‌ای از سرنوشت وی تا کنون به دست نیامد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با بیان اینکه، در زمان رسیدگی به پرونده مفقودی از متهم که یکی از دوستان صمیمی و همکارش بود نیز تحقیقات لازم صورت گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد و پرونده در جریان رسیدگی از سوی مرجع قضائی مختومه شد افزود: مجدداً متهم در اختیار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت که در تحقیقات پلیسی به قتل دوست صمیمی خود اقرار کرد.

سرهنگ قیصری گفت: در تحقیقات مشخص شد؛ متهم زمانی که در شرکتی خصوصی با وی همکار بود در منطقه جنگلی شهرستان ساری در پی درگیری با جسم سخت وی را به قتل رساند و جسد متوفی را در همان محل رها کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اعترافات متهم، برای پیدا شدن جسد تلاش‌های فراوانی صورت گرفت که با توجه به گذشت بیش از ۱۹ سال از وقوع قتل تا کنون نتیجه‌ای به دست نیامد.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها