|
کدخبر: 238388

بازداشت ۳ اوباش معروف کرج + عکس

با تلاش ماموران گمنام امام زمان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز، ۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی اطراف ساختمان دادگستری البرز در استان تهران شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ بیژن جنتی گفت : در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در اطراف ساختمان دادگستری البرز که در این درگیری ۳ نفر از اوباش غیربومی با استفاده از سلاح سرد و قدرت نمایی، سرنشینان یک خودروی تندر ۹۰ را مورد ضرب و جرح قرار داده و متواری شده بودند، شناسایی عاملان این اقدام مجرمانه در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

نزاع-دسته-جمعی

ماموران در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی پلیسی، موفق به شناسایی هویت ۳ نفر از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی شده و با ردزنی تحرکات آن‌ها در یکی از مناطق شهر تهران، با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ آن‌ها را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی البرز منتقل کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با اشاره کشف مقداری مواد مخدر، چندین قبضه سلاح سرد و تعدادی اقلام ممنوعه از مخفیگاه متهمان،  گفت: این اوباش در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر ایجاد نزاع دسته جمعی و ایجاد بی نظمی و رعب و وحشت در شهر کرج اعتراف کردند.

به گفته معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز مجرمان و مخلان امنیت تردید نداشته باشند که فرزندان غیور این مرز و بوم در انتظامی کشور اجازه سرکشی و طغیان را به آن‌ها نخواهند داد و در صورت ایجاد هرگونه نا امنی برابر قانون با آن‌ها برخورد جدی خواهند داشت.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها