|
کدخبر: 236574

قتل نگهبان در صحنه فرار از سرقت در پردیس

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری سارقی که حین سرقت اقدام به قتل نگهبان مجتمع در فاز ۸ کرده بود خبر داد.

حوادث قتل نگهبان در صحنه فرار از سرقت در پردیس

سرهنگ‌ بهزاد عبدیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقی که حین سرقت اقدام به قتل نگهبان مجتمع در فاز ۸ کرده بود خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه در مقابل یکی از مجتمع‌های فاز ۸ پردیس تصادف منجر به فوت یک نفر نگهبان رخ داده و ضارب متواری شده است موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

سرقت در پردیس منجر به قتل نگهبان شد

عبدیان گفت: پس از بررسی پلیسی مشخص شد موضوع تصادف منتفی و ضارب قصد سرقت از یکی از کارگاه‌های ساختمانی را داشته و نگهبان برای ممانعت از سرقت جلوی وی را گرفته و ضارب با خودرو به وی برخورد و در دم فوت کرده و از محل متواری شده که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند افزود: متهم که سارق بوده و پس از سرقت از ساختمان نیمه کاره با خودروی پراید قصد فرار داشته که در هنگام خروج با هوشیاری نگهبان روبرو شده و پس از نافرجامی سرقت و فرارش با خودروی خود، نگهبان را زیر گرفته و وی را به قتل می‌رساند، و سپس به یکی از استان‌های همجوار متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی پردیس با اشاره به اینکه متهم پس از دستگیری در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرده اظهار داشت: طبق اعترافات متهم عنوان شد ابتدا برای سرقت وارد مجتمع شده و پس از سرقت قصد فرار داشته که با هوشیاری و مقاومت نگهبان روبرو شدم، و سپس با خودروی خود نگهبان را زیر گرفته و وی را به قتل رسانده است.

وی درپایان یاد آور شد، پلیس با هر گونه ناهنجاری و جرمی به صورت ویژه و در اسرع وقت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار می‌رود ر صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

ارسال نظر