|
کدخبر: 233872

تصادف خونین پراید با تیرچراغ برق + تصاویر

برخورد سواری پراید با تیر چراغ برق یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شد.

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت سرنشین پراید و مصدوم شدن راننده آن بخاطر برخورد با تیر چراغ برق در محدوده خیابان امین آباد در ساعت ۱۹:۰۰ شب گذشته بدلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

واژگونی-پراید

واژگونی-پراید1

واژگونی-پراید2

واژگونی-پراید3

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در ساعت ۱۹ شب گذشته ، در مسیر خیابان امین آباد به سمت شرق نرسیده به بیمارستان رازی یکدستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  به شدت با تیر چراغ برق برخورد می کند.

سرهنگ شریفی ادامه داد : متاسفانه در این حادثه سرنشین پراید که فردی  مذکر و ۲۸ ساله بوده در محل حادثه فوت و راننده ۳۰ ساله آن نیز بشدت مجروح می گردد.

سرهنگ شریفی افزود : با حضور کارشناسان  منطقه ۲۰ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پراید وی را به مرکز درمانی منتقل کرد.

وی ادامه داد : عوامل شرکت برق منطقه ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی و تعویض و جایگزینی تیر چراغ برق اقدام  کردند.

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص علت حادثه گفت :  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که  عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  از سوی راننده پراید  باعث این حادثه بوده  است .

سرهنگ شریفی ضمن ابراز تاسف از این حادثه  از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام توجه و دقت خود را به رانندگی اختصاص داده و از انجام هرگونه رفتار  و اقدامی که باعث حواس پرتی آنان شود جدا خودداری کنند و قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها