|
کدخبر: 229141

دزدی خودرو‌های شاسی بلند با جرثقیل

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق خودروهای شاسی بلند خبر داد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارقان دستگیر شده با یکدستگاه جرثقیل اقدام به سرقت خودروهای شاسی بلند کرده و پس از سرقت اقدام به اوراق و فروش قطعات آنها می کردند.

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند گفت: بیست و پنجم آبان ماه پرونده ای ازکلانتری ۱۲۳ نیاوران مبنی بر سرقت یکدستگاه خودرو توسان سفیدرنگ به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد که پرونده برای پی جویی و کشف جرم در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت، حدود ساعت ۲۲ بیست و پنجم آبان ماه خودروی توسان خود را در آدرس کامرانیه پارک کرده و روز بعد پس از مراجعه به محل پارک متوجه به سرقت رفتن خودرو می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از دریافت پرونده اقدامات پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان خودرو در دستور کار قرار گرفت و پس از بازبینی تصاویرضبط شده مشاهده شد سارقان دو نفر بودند که با استفاده از جرثقیل سفید رنگ اقدام به سرقت خودرو کرده اند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: با بررسی تصاویر ضبط شده و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت یکی از سارقان به نام «کریم» شناسایی شد که موضوع برای دستگیری متهمان با هماهنگی مرجع قضائی وارد فاز عملیاتی شد.

دالوند افزود: «کریم» پس از چهار روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی سوم آذر ماه در تعمیرگاهی واقع در اتوبان شهید بابایی دستگیر و به کلانتری منتقل شد، از متهم دستگیر شده تحقیق شد که وی اعلام داشت، سرقت را قبول دارم و به اتفاق شخصی به هویت «حسین» با استفاده از جرثقیل اقدام به سرقت خودروی شاکی کردیم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: با اعترافات متهم همدست وی به اسم «حسین» در فلکه اول تهرانپارس شناسایی و دستگیر و از بازرسی منزل وی خودروی مسروقه متعلق به شاکی بدون پلاک کشف شد، در تحقیقات مقدماتی متهمان به سرقت سه دستگاه توسان اعتراف کردند و اعلام داشتند خودروهای مسروقه را پس از سرقت اوراق کرده که تحقیقات در راستای کشف دیگر اقدامات مجرمانه متهمان ادامه دارد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها