|
کدخبر: 225768

فیلمی از لحظه سرقت لپ تاپ پسر جوان تهرانی

با دستگیری سارق حرفه ای در غرب تهران جزئیات سرقت های سریالی لپ تاپ و تلفن همراه از نوجوان فاش شد.

حوادث

با وقوع سرقت های سریالی لپ تاپ و موبایل از نوجوانان در محله گلستان رسیدگی به موضوع با دستور بازپرس پرونده در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار گرفت.

تحقیقات ماموران پلیس مشخص کرد سارقان با شگرد زورگیری و اغفال افراد کم سن و سال به عنوان تعمیرات لپ تاپ و تلفن همراه دست به سرقت های زیادی زدند و با پراید سفید رنگی متواری شدند.

ماموران پلیس در اقدامات اولیه با تحقیقات از مالباختگان و بازبینی دوربین های مداربسته صحنه های وقوع جرم ، توانستند شماره پلاک پراید سفید رنگ را که دزدان سوار بر آن دست به سرقت می زدند به دست بیاورند.

سرنخ کافی بود تا ماموران با به دست آوردن شماره پلاک پراید به سراغ صاحب آن که مرد جوانی بود بروند و متهم وقتی در برابر پلیس قرار گرفت به ناچار خود را تسلیم ماموران کرد و پرده از سرقت های فریبکارانه شان برداشت.

تیم پلیسی در ادامه با توجه به اعترافات سارق جوان موفق به شناسایی مخفیگاه همدست وی در غرب تهران شدند اما ماموران وقتی برای دستگیری وی رفتند متوجه شدند که وی قبل از حضور ماموران و با اطلاع از دستگیری همدستش پا به فرار گذاشته است.

در بررسی ها مشخص شد، ۲ سارق جوان پس از گرفتن تلفن همراه و لپ تاپ نوجوانان به عنوان تعمیرکار، با شیوه و شگرد تعویض وسایل با ماکت، دست به سرقت های سریالی با خودرو پراید سفید رنگ می زدند.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده، متهمان برای تحقیقات بیشتر و کشف جرایم احتمالی به پایگاه دوم پلیس آگاهی معرفی شد و تلاش ها برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها