|
کدخبر: 223361

بازداشت سارقان سابقه دار / موبایل قاپی پشت چراغ قرمز

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان حرفه ای خبر داد که در پشت چراغ قرمز گوشی تلفن همراه را از راننده و موتورسوارانی که درحال مکالمه بودند می‌قاپیدند.

حوادث بازداشت سارقان سابقه دار / موبایل قاپی پشت چراغ قرمز

سرهنگ کارآگاه علی شریفی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۵ موبایل قاپ حرفه ای و کشف ۹۰ فقره سرقت در شمال تهران خبر داد.

  سرهنگ کارآگاه شریفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی شکایت یکی از رانندگان خودروی سواری در خصوص موبایل قاپی ۴ موتورسوار با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت، مشخص شد، شاکی در پشت چراغ قرمز مشغول مکالمه تلفنی بوده که سارقان موبایل وی را قاپیده اند.

  وی با اشاره به اینکه پرونده های مشابهی دیگری نیز به پایگاه دوم این پلیس ارجاع شد، عنوان کرد: با شناسایی مالک یکی از موتورسیکلت ها، متهم با دستور قضائی دستگیر شد و در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد.

   رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: در این رابطه ۵ سارق و یک مالخر دستگیر و متهمان به ۹۰ فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر معترف شده و اظهار داشتند سوژه های خود را از بین رانندگان و موتورسوارانی که پشت چراغ قرمز در حال مکالمه تلفنی بودند، انتخاب می کردند.

    به گفته سرهنگ شریفی تا کنون بیش از ۶۰ تن از مالباختگان شناسایی و هر ۶ متهم با دستور قضائی روانه زندان شده‌اند.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها