|
کدخبر: 223051

زنده سوختن کارگر بیمارستان شهید بهشتی + جزییات

دادستان کاشان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت کارگر واحد بی خطر سازی پسماند بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و گفت: این کارگر روز گذشته به دلیل ورود به دستگاه زباله سوز به شکل دلخراشی فوت شد.

حوادث زنده سوختن کارگر بیمارستان شهید بهشتی + جزییات

روح الله دهقانی اظهار داشت: پس از دریافت گزارش فوت کارگری در بیمارستان شهید بهشتی بالافاصله پرونده ایی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کاشان به منظور تحقیق در ارتباط با این واقعه تشکیل شد. وی افزود: به دستور بازپرس تیمی از کارشناسان ایمنی تعیین شده تا پس از تحقیق و ارایه گزارش با مقصرین حادثه برخورد قانونی و قضایی شود.

دهقانی تصریح کرد: کارگر واحد بی خطر سازی بیمارستان شهید بهشتی کاشان مردی ۴۱ ساله و اهل روستای ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل بود که پس از ورود به دستگاه زباله سوز به منظور رفع عیبی در بخش هرزآب اتوکلاودر حال کار دچار سوختگی می شود.

دادستان شهرستان کاشان استفاده و بکار گیری دستگاه اتوکلاو در واحدهای درمانی، کلینیک ها و مطب ها، سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا با جدیت بیشتری پیگیری شد خاطرنشان کرد: دادستانی تاکید فراوانی مبنی بر انتقال بهداشتی و دفن پسماند های بیمارستانی مطابق با مدیریت پسماند کاشان داشت و بیمارستان شهید بهشتی نیز یکی از مناطق مورد اشاره بود.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها