|
کدخبر: 221138

انفجار بزرگ در درمانگاه / یک نفر کشته شد + جزییات

انفجار گاز مایع یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

حوادث انفجار بزرگ در درمانگاه / یک نفر کشته شد + جزییات

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار گاز مایع در خیابان درمانگاه زنجان یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

مجید امیرفضلی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اظهار کرد: شب گذشته در پی گزارش انفجار گاز مایع در خیابان درمانگاه نیروهای ایستگاه یک به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه پس از دریافت گزارش دو اکیپ امداد اطفای حریق از ایستگاه یک در عرض سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند، گفت: علت وقوع حادثه تعمیر موتورهای کشاورزی بوده است.

امیرفضلی با اشاره به بی احتیاطی‌ صورت گرفته گفت: در اثر این حادثه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شده است.

وی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان در زمان بروز آتش‌سوزی گفت: از ابتدای سال تاکنون چندین حادثه بر اثر پر کردن گاز مایع رخ داده که متاسفانه موجب حوادث تلخی هم شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: از شهروندان درخواست داریم، حادثه اگر به هر دلیلی حادثه‌ای رخ داد، شما باید در هر زمان آمادگی مقابله با آن را داشته باشید. در اختیار داشتن کپسول آتش‌نشانی و پتوی اطفا حریق از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین تجهیزاتی است که باید در هر محیطی تدارک دیده شود.

وی تأکید کرد: لازم است شهروندن با انواع کپسول‌های اطفا حریق آشنا شوند تا بتوانید در چنین شرایط حساسی به درستی اقدام کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر