|
کدخبر: 217652

دستگیری اشرار مسلح پس از یک تیراندازی خونبار

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ شرور مسلح در غرب تهران که با تیر اندازی نظم عمومی را بر هم زده بودند، خبر داد.

حوادث دستگیری اشرار مسلح پس از یک تیراندازی خونبار

سرهنگ "جلیل موقوفه ای "  اظهار داشت: با وقوع تیراندازی با سلاح ساچمه زنی در درگیری ۸ شرور و مجروح شدن ۲ شهروند  رهگذر از ناحیه کمر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۹مهرآباد قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند درگیری به دلیل اختلاف بین ۲ گروه خلافکار می باشد و نفرات بعد از تیراندازی بلافاصله با ۲خودروی  پراید و پژو ۲۰۶ فاقد پلاک از محل متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۱۹ با رصد های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی  هویت این افراد را شناسایی کردند و این اطلاعات را در اختیار تمامی واحد های گشت در تهران قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان یکی متهم را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات بازداشت کردند که در هنگام دستگیری با  استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شده که توسط ماموران مهار و دستگیر گردید و نفر دوم هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی صراحتا به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش ها برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها