|
کدخبر: 216131

تصادف وحشتناک این ۳ خودرو در تهران + جزییات

رئیس مرکز فرماندهی وکنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران از تصادف شدید و ۳وسیله نقلیه در جنوب ائمه اطهار خبر داد.

سرهنگ "مجید رنجبر" در خصوص این خبر گفت:  ساعت ۰۸:۵۵ صبح امروز در شمال به جنوب ائمه اطهار تصادفی بین ۳وسیله تریلی، کامیونت و پراید  روی داد که باعث ایجاد ترافیک مقطعی سنگین در این محدوده  گردید.

وی گفت: غیر قابل حرکت بودن این سه وسیله به واسطه شدت تصادف  در وسط راه ، باعث  کندی حرکت و ایجاد ترافیک  و همچنین باعث بروز حوادث ناگوار احتمالی در این محدوده شد.

سرهنگ رنجبر افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر عوامل  منطقه ۱۴ پلیس  راهور در صحنه حضور یافتند  و مشغول بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی گردیدند و به وسیله جرثقیل نسبت به جابجایی و انتقال این وسیله ها به حاشیه راه اقدام نمودند .

رئیس مرکز فرماندهی وکنترل ترافیک هوشمند  پلیس راهور  تهران گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد عدم رعایت فاصله طولی باعث این حادثه گردیده که هر وسیله نقلیه نسبت به خودروی جلویی  مقصر در این حادثه می باشند .

سرهنگ رنجبر از رانندگان خواست حتما فاصله طولی را با خودروی مقابل خود رعایت نمایند و پس از بروز حادثه و تصادف خسارتی حتما خودروی خود را با رعایت اصول ایمنی و استفاده از مثلث خطر به کنار کشیده و باعث ترافیک نشوند.

منبع: رکنا

ارسال نظر