|
کدخبر: 213041

اختلاف مالی دلیل تیراندازی در زرین دشت

فرمانده انتظامی شهرستان "زرین‌دشت" از شناسایی و دستگیری ضارب فراری که برادر خود را با سلاح گرم زخمی کرده بود در کمتر از ۶ ساعت خبر داد.

حوادث اختلاف مالی دلیل تیراندازی در زرین دشت

سرهنگ "حمیدرضا صالحی فرد" با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان "زرین‌دشت" و زخمی شدن فردی ۴۳ ساله توسط برادر خود و متواری شدن ضارب، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اختلاف مالی عامل زخمی شدن برادر

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی زرین‌دشت با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت محل اختفاء ضارب را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات منسجم وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "زرین‌دشت" با بیان اینکه متهم ۳۴ ساله در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی خود مبنی بر تیراندازی به سمت برادر خود به دلیل اختلاف مالی اقرار کرد، گفت: در بازرسی از از مخفیگاه ضارب یک قبضه اسلحه شکاری غیر‌مجاز که در صحنه تیراندازی استفاده شده بود کشف شد.

تیرباران در زرین دشت خانوادگی بود

سرهنگ "صالحی فرد" با اشاره به اینکه ضارب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با بر هم زنندگان نظم و امنیت برابر قانون و بدون اغماض برخورد شدید و قاطع می‌کند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها