|
کدخبر: 211473

تصادف زنجیره ای در اتوبان یادگار + تصاویر

سرهنگ حمید حمیدی از وقوع یک فقره تصادف ۳ وسیله ای در بزرگراه یادگار و ایجاد ترافیک سنگین به علت غیر قابل حرکت بودن سه خودرو خبر داد .

سرهنگ مجید رنجبر ضمن اعلام این خبر گفت : مقارن  ساعت ۰۷:۴۵ صبح امروز  در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار مقطع صالحی سه سواری پژو و پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ با یکدیگر  برخورد می نمایند  .

رنجبر اضافه کرد : در این تصادف  به هر  ۳ وسیله خسارت شدید وارد می آید و بعلت خسارات زیاد به هر سه خودرو و عدم امکان جابجایی و غیر قابل حرکت بودن آنها ،  شاهد بار ترافیکی سنگین و مقطعی در این محدوده هستیم.

تصادف-در-یادگار

 

وی گفت : بلافاصله پس از این حادثه کارشناسی پلیس بزرگراه های پلیس راهور فاتب در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه را عدم رعایت فاصله طولی اعلام  نمودند .

وی افزود : همکاران بنده در منطقه ۲۳  با جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور دارند و مشغول جابجایی خودرو ها و مدیریت ترافیک و باز کردن راه می باشند .

تصادف-در-یادگار1

تصادف-در-یادگار2

سرهنگ  حمیدی از کلیه رانندگان خواست ، با سرعت مقرره در سطح معابر شهر تهران تردد نموده  و در حین رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم   .

عکس تصادف و عکس ترافیک مربوط به همین حادثه می باشد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها