|
کدخبر: 202631

دستگیری عاملان خرید و فروش کودکان / خرید و فروش ۲۵ نوزاد!

معاون دادستان مشهد گفت: ۶ فرد متهم در جریان رسیدگی به پرونده خرید و فروش کودکان در مشهد بازداشت شده‌اند اما متهم اصلی پرونده کودک‌ربایی و خرید و فروش کودکان فراری است.

حوادث دستگیری عاملان خرید و فروش کودکان / خرید و فروش ۲۵ نوزاد!

حسن زرقانی اظهارداشت: نهم شهریورماه جاری پیرو گزارش یک فقره آدم‌ ربایی به کلانتری معراج مشهد مبنی بر تلاش یک زن برای ربودن دختری ۶ ساله در حیاط منزل مسکونی آنان در بلوار توس، موضوع در دستور کار فوری پلیس قرار گرفت و در راستای آن ۶ متهم پرونده دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای پرونده خرید و فروش کودکان در مشهد تاکنون ۶ متهم بازداشت شده اند این متهمان در بازجویی‌ها به خرید و فروش ۲۵ نوزاد اعتراف کرده‌اند.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: در بازجویی از متهمان مشخص شد آن‌ها کودکان و نوزادان را به زنی به نام نسرین تحویل می‌دادند و در حال حاضر نسرین به عنوان متهم ردیف اول پرونده کودک‌ربایی متواری است.

وی بابیان این مطلب که متهمان اعتراف کرده‌اند ۲۵ کودک را از خانواده‌های دارای اعتیاد خریداری و برای فروش به متهم اصلی پرونده (نسرین) تحویل می‌دادند گفت: در اعترافات متهمان، مشخص شد که علاوه بر کودکان خرید و فروش شده، سه کودک را نیز ربوده‌اند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها