|
کدخبر: 199051

تیراندازی به سارق گوشی آیفون زیر پل سیدخندان

سارق خشن که به‌همراه ۵ همدستش اقدام به سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون کرده بود، هنگام فرار در یک حادثه جان باخت.

حوادث تیراندازی به سارق گوشی آیفون زیر پل سیدخندان

ساعت ۹ شب سه‌شنبه ۱۶ شهریور مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در جریان تیراندازی، زیر پل سیدخندان قرار گرفتند. همزمان با اعلام خبر تیراندازی، گزارش مرگ مرد موتورسواری در خیابانی نزدیک محل تیراندازی نیز به آنها گزارش شد.

با اطلاع از این خبر، موضوع بلافاصله به بازپرس مصطفی واحدی اعلام و مأموران برای بررسی ماجرا راهی محل شدند.

با حضور در محل تیراندازی، مأموران دریافتند که عامل تیراندازی مرد جوانی به‌نام سهیل است که در محل تصادف حضور دارد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد تیرانداز ۴۰ ساله مجوز حمل سلاح دارد. مرد جوان در رابطه با علت و انگیزه تیراندازی گفت: من بواسطه شغلم مجوز حمل سلاح دارم. لحظاتی قبل از تیراندازی در حال رفتن به خانه‌ام بودم که ۶ مرد سوار بر سه موتورسیکلت به من نزدیک شدند. من در حال صحبت با تلفن همراهم که آیفون ۱۲ است بودم و وقتی مردان موتور سوار به من نزدیک شدند متوجه شدم که قصد سرقت گوشی مرا دارند. یکی از آنها از موتور پیاده شد و به سمت من آمد و چاقوی بزرگی را روی گردن من گذاشت و گوشی تلفن همراهم را خواست. برای حفظ جانم، گوشی تلفن همراهم را به وی دادم.

مالباخته گفت: گوشی را که به سارق دادم او به سمت موتورسیکلت رفت. از آنجا که اطلاعات مهمی در گوشی‌ام داشتم بلافاصله اسلحه‌ام را بیرون آوردم و به سمت سارقان گرفته و با دستور ایست از آنها خواستم تسلیم شوند. اما آنها به ایست من توجهی نکرده و فرار کردند و من هم برای ترساندن آنها چند تیر هوایی شلیک کردم. اما سارقان متواری شده و گوشی تلفن همراهم را به سرقت بردند.

مرگ سارق جوان

سهیل ادامه داد: بعد از سرقت به سمت خانه به راه افتادم تا مدارک گوشی‌ام را بردارم و برای شکایت نزد پلیس بروم. اما یک کوچه از محل سرقت فاصله گرفته بودم که مردی موتورسوار به من نزدیک شد و گفت: سارقی که گوشی تلفن همراه شما را به سرقت برده، تعادلش را از دست داده و روی زمین افتاده است.

همراه آن مرد به محلی که وی گفت رفتیم. سارق جوان خونین روی زمین افتاده بود. تلفن همراهم نیز دست یک زن بود که مدعی بود شاهد سرقت تلفن همراهم بوده و وقتی سارق به زمین خورده تلفن از دستش رها شده و او نیز گوشی را برداشته و به من پس داد.

مأموران در تحقیق از شاهدان دریافتند، سارقان پس از سرقت گوشی تلفن همراه سهیل، با سرعت از محل دور شده‌اند. اما هنگام فرار ناگهان راکب موتورسیکلت تعادلش را از دست داده و به زمین افتادند. یکی از سارقان سرش به جدول کنار خیابان برخورد کرده و بشدت مصدوم می‌شود. همدست او که با این صحنه مواجه می‌شود، سوار موتور شده و به همراه ۴ سارق موتورسوار دیگر محل را ترک کرده و دوست زخمی‌شان را در صحنه رها می‌کنند. پس از انتقال سارق به بیمارستان وی بر اثر جراحات وارده جان باخت.

بدین ترتیب بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور شناسایی هویت سارق، بررسی سابقه کیفری و شناسایی همدستان وی را صادر کرد.

منبع: ایران آنلاین

ارسال نظر