|
کدخبر: 197619

بازداشت متهمی که فرحزاد را به هم ریخته بود

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در عملیات شب گذشته مأموران، یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه فرحزاد دستگیر و از وی بیش از ۵ کیلو موادافیونی کشف شد.

حوادث بازداشت متهمی که فرحزاد را به هم ریخته بود

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارشات و شکایات شهروندان تهرانی دریافتند یکی از سوداگران مرگ در شمال پایتخت، ضمن ایجاد پاتوق در محدوده دره فرحزاد مبادرت به توزیع گسترده تریاک بین مصرف کنندگان و معتادان می‌کند.

وی ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه دوم قرار گرفت و با انجام تحقیقات شبانه روزی مشخص شد متهم از عناصر اصلی توزیع مواد افیونی در محدوده دره فرحزاد است به همین منظور اطلاعات به دست آمده به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهم صادر شد.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت اضافه کرد: در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان، شب گذشته مأمورین که از مدت‌ها قبل در حال گشت زنی هدفمند در محدوده مذکور بودند، موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه ضمن توقیف خودرو متهم، وی را دستگیر کنند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه در بازرسی از متهم بیش از ۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: نامبرده ضمن انتقال به مقر پلیس به جرایم ارتکابی معترف و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، از موفقیت کامل اجرای این عملیات خبر داد و اظهار داشت: با انهدام پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر در منطقه فرحزاد امیدواریم با همکاری شهروندان و افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در خصوص عوارض زیانبار مصرف مواد مخدر بسترهای آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر و کمتر شود.

منبع: مهر

ارسال نظر